اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا از امروز یکشنبه ۲۱ آذر در آذربایجان غربی آغاز شد.

علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،  با اشاره به اینکه طرح مدیریت هوشمند کرونا به صورت مرحله به مرحله از روز یکشنبه، ۲۱ آذر در استان آغاز می‌شود افزود: در مرحله نخست اجرای این طرح کارکنان تمام ادارات دولتی و غیردولتی و سازمان‌ها باید کارت واکسن و یا گواهی پزشکی داشته باشند و تست پی. سی. آر آن‌ها منفی باشد.

وی ادامه داد: در این خصوص اگر خطایی گزارش شود، مدیر مجموعه باید پاسخگو باشد و در غیر موارد مذکور، کارکنان مجموعه حق ورود به سازمان را نداشته و غایب تلقی می‌شوند.

مصطفوی اظهار کرد: در مرحله بعدی که یک هفته بعد آغاز می‌شود، همه افرادی که برای گرفتن خدمت به ادارات، سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی و خصوصی مراجعه می‌کنند، باید کارت تزریق ۲دُز واکسن را همراه داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: سامانه وزارت بهداشت با آزمایشگاه‌هایی که تست پی. سی. آر انجام می‌دهند، ارتباط داشته و افرادی که تست آن‌ها مثبت شده، نمی‌توانند مسافرت کنند و از دریافت خدمات در ادارات نیز محروم خواهند شد.

مصطفوی اضافه کرد: طرح مدیریت هوشمند به تدریج برای همه بخش‌های فرهنگی مانند سینماها، اماکن تفریحی و واحد‌های صنفی نیز به اجرا گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.