خبرهایی در حوزه های اسکیت، تیراندازی،والیبال، فوتبال و ووشو را در بسته خبرهای ورزشی بخوانید .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، در پایان چهاردهمین دوره لیگ برتر اسکیت اینلاین هاکی آقایان، سینا کریمی از آکادمی اسکیت روزبه قزوین با ۲۳ گل زده، عنوان بهترین گلزن را به خود اختصاص داد.

قهرمانی تیرانداز قزوینی در لیگ برتر

در پایان اولین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی کارگران کشور، در بخش بانوان و در بخش انفرادی رشته تپانچه بادی، سکینه باقری از قزوین، قهرمان شد.

همچنین تیم استان قزوین هم در بخش تیمی بانوان، در رشته تپانچه قهرمان شد.

همچنین تیم تفنگ بادی بانوان استان هم در جایگاه پنجم ایستاد.

این رقابت‌ها با شرکت ۵۶ ورزشکار و ۱۶ تیم در خراسان رضوی برگزار شد.

والیبال نشسته کاندید تیم برتر جهان

تیم ملی والیبال نشسته کشورمان که در ترکیب خود از مرتضی رمضانی، ملی پوش الوندی بهره می‌برد و قهرمان رقابت‌های پارالمپیک توکیو شد، نامزد بهترین تیم جهان در سال ۲۰۲۱ شده است.

کمیته بین المللی پارالمپیک در پایان سال ۲۰۲۱ قصد دارد برترین‌های جهان را در این سال معرفی کند و بر همین اساس تیم «راگبی با ویلچر بریتانیا» و تیم «والیبال نشسته بانوان آمریکا» رقیبان والیبالیست‌های ایران در این بخش هستند.

برترین‌های ورزشکاران زن و مرد سال ۲۰۲۱ پارالمپیک هم در روز چهارشنبه هفته جاری توسط کمیته بین المللی پارالمپیک معرفی خواهند کرد.

صعود تیم ملی فوتبال و طاهرخانی در رنکینگ فیفا

تیم ملی فوتبال زنان ایران که در رقابت‌های گذشته خود بهناز طاهرخانی را به عنوان کاپیتان در ترکیب داشت با ۲ پله صعود در جایگاه هفتادم جهان قرار گرفت.

فدراسیون جهانی فوتبال (FIFA) جدیدترین رنکینگ جهانی تیم‌های ملی زنان را اعلام کرد که بر اساس آن تیم ایران با دو پله صعود نسبت به جایگاه قبلی خود در رتبه ۷۰ جهان قرار گرفت.

تیم ملی ایران نیز در جایگاه چهاردهم آسیا قرار گرفته است.

مسابقات ووشو کارگری برگزار شد

مسابقات ووشو قهرمانی کارگران و فرزندان کارگر استان قزوین در چهار رده سنی با حضور ۹۰ ووشو کار در خانه ووشو استان قزوین برگزار شد.

در پایان این رقابت ها، تیم منتخب زنجان قهرمان شد.

شهرستان قزوین نایب قهرمان و منتخب شهرستان محمدیه و اقبالیه هم مشترک سوم شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.