اسعدی از برگزاری اولین مرحله از پیاده سازی پروژه ارزیابی شاخص های پدافند غیرعامل بنادر در بندر خرمشهر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، نوراله اسعدی، مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر در جلسه ارزیابی اولیه شاخص های پدافند غیرعامل بنادر گفت: این پروژه با هدف سنجش میزان موفقیت در تحقق طرح ها و اهداف پدافند غیرعامل اجرا شده در بنادر ارزیابی به مدت دو روز در بندر خرمشهر انجام می شود.

او افزود: سازمان بنادر و دریانوردی با توجه به اهمیت طرح ارزیابی شاخص های پدافند غیرعامل بنادر را در حوزه عملکردی بنادر و حمل و نقل دریایی و اقتصاد دریا محور و زیر ساخ های آن ها، با جدیت به دنبال اجرای الزامات پدافند غیرعامل و حفظ پایداری و کاهش پیامدها و مخاطرات است.

اسعدی هدف از ارزیابی  این شاخص ها را سبب ارتقا ایمنی،امنیت و تاب آوری بنادرعنوان کرد و بیان کرد: مدیریت پدافند غیرعامل به هنگام بروز حملات طبیعی و غیر طبیعی در نقش تعیین کننده است و با ارزیابی این شاخص ها میتوانیم پایداری تداوم سیستم را در حوادث طبیعی و غیرطبیعی بسنجیم.

در ادامه جواد طالبی متین  رییس اداره پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان بنادرو دریانوردی ضمن تشریح اقدامات انجام شده در حوزه پدافند غیرعامل و مراحل اجرای پروژه ارزیابی تصریح کرد:  پدافند غیر عامل به عنوان یکی از مؤثرترین و پایدارترین روشهای دفاع در مقابل تهدیدات است و به همین خاطر مراحل پیاده سازی و ارزیابی شاخص ها در 12حوزه مختلف زیر ساختی،دریایی و  بندری انجام خواهد شد.

طرح ارزیابی شاخص های پدافند غیرعامل بنادر با همکاری دانشگاه  صنعتی مالک اشتر و ارزیابان آموزش دیده بنادر جنوبی انجام می شود.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.