نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: اهمیت تغییر انقلابی فرهنگ این است که باید فرهنگ صحیح جایگزین اشتباهات شود

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در شورای فرهنگ عمومی استان سمنان گفت: تغییر انقلابی فرهنگ، نکته‌ی قابل توجه در بیانات رهبر معظم انقلاب است و تاکید ایشان بر انقلابی بودن این تغییر بدان علت است که فرهنگ صحیح جایگزین فرهنگ غلط گذشته شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان همچنین بر لزوم جمع آوری نظرات کارشناسان و صاحب نظران در حوزه سند مکتوب راهبرد حوزه کتاب تاکید کرد و پیشنهاد کرد: بمنظور ارتقاء فرهنگ مطالعه، با انتخاب کتابی مفید مسابقه‌ای برای مردم استان طراحی و صدا و سیمای مرکز سمنان نیز جلسات نقد و بررسی پیرامون آن کتاب را برگزار کند.

وی برگزاری جشنواره کتاب و کتابخوانی را انگیزه‌ای مناسب بمنظور توسعه و گسترش فرهنگ توجه به کتاب و مطالعه دانست.
حجت الاسلام والمسلمین مطیعی، یکی از اقدامات قابل توجه رهبر معظم انقلاب را تقریظ نویسی بر کتب حوزه جبهه و جهاد و شهادت بیان کرد و گفت: این عمل حکیمانه موجب شده توجه و اقبال عمومی به آن کتاب و تولیدات فرهنگی حوزه ایثار و شهادت جلب شود.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان نیز در این جلسه گفت: کارگروهی برای نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی در رعایت امور فرهنگی، دینی و عفاف و حجاب فعال خواهد شد.

او تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان ضمن احصاء و اجرای وظایف فرهنگی خود برای تحقق هدف توسعه‌ی فرهنگ نهضت تفسیر قرآن کریم تلاش کنند.

استاندار سمنان اظهار امیدواری کرد: استان سمنان با داشتن ظرفیت‌های غنی آموزشی و فرهنگی و بهره گیری از برکات ۳۰۰۰ شهید، بعنوان استانی الگو در حوزه حجاب و عفاف در کشور معرفی شود.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار