نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: مرکز رشد تویسرکان زیر مجموعه پارک علم و فناوری استان تا کمتر از یک ماه آینده راه اندازی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد مهدی مفتح، نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی مرکز رشد تویسرکان زیر مجموعه پارک علم و فناوری استان تا کمتر از یک ماه آینده خبر داد و افزود: نرخ سود تسهیلات پرداختی صندوق پژوهش و فناوری به صاحبان ایده‌های دانش بنیانِ بازار محور، چهار درصد است.

سیدرسول حسینی، فرماندار تویسرکان هم گفت: این مرکز تسهیل گر زنجیره بین مراکز علمی و فنی با واحد‌های تولیدی و اقتصادی تویسرکان و همچنین بازار داخلی و خارجی است.

محمدحسن مرادی، رییس پارک علم و فناوری استان همدان هم دو اولویت کاری مرکز رشد تویسرکان را مرتبط با فرآوری و بسته بندی گردو و صنعت داروسازی عنوان کرد و گفت: ایجاد این مراکز رشد، موانع و عوامل بازدارنده شروع فعالیت موسسات نوپا را کاهش می‌دهد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۲:۲۹ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
متاسفانه با توجه به اینکه هر شهردار ونماینده در این شهر کارهای سلیقه ای انجام میدهند با گذشت 27 سال از ایجاد شهرک قائم هنوز فکری به حال پیاده راه بلوار جانباز این شهرک به جهت موزایئیک فرش یا حتی اسفالت نکرده اند " در صورتی که چندین بار مراتب را اطلاع رسانی کرده ومدارک لازم را بر حق عبور از این بلوار ارائه داده ایم ساکنین ولفجر یک که درب ماشین رو به طرف بلوار دارند .