رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: به زودی تفاهمنامه ای در خصوص تبادلات علمی میان دانشگاه علوم پزشکی آبادان و بصره منعقد خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، شکراله سلمان‌زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در حاشیه نشست مشترک دانشگاه‎‌های علوم پزشکی آبادان و بصره گفت: در نشست برگزار شده مقرر شد که میان 2دانشگاه تبادل استاد و دانشجو و انجام طرح‌های تحقیقاتی مشترک همکاری‌هایی صورت گیرد و در آینده ای نزدیک نیز تفاهم‌نامه‌ای در این خصوص منعقد شود.

او از احتمال برگزاری نشست بعدی با دانشگاه‎‌ علوم پزشکی بصره در شهر بصره خبر داد و افزود: امید است تا پس از انعقاد تفاهمنامه  و شکل گیری تبادلات علمی و فرهنگی میان دو سوی این تفاهمنامه شاهد رخ دادن اتفاقات خوبی در این زمینه باشیم.

در این جلسه علاوه برنمایندگان دانشگاه علوم پزشکی بصره؛ سید لفته احمدنژاد، نماینده مردم خرمشهر، معاون درمان و مشاور اجرایی ،رئیس دفتر حوزه ریاست و جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی آبادان حضور داشتند.

در نشست مشترک دانشگاه‎‌های علوم پزشکی آبادان و بصره که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد ، سرمایه‌گذاران ایرانی حوزه درمانی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.