نماینده ولی فقیه در سپاه خوزستان :

یکی از برنامه های گسترده غرب ایجاد فاصله بشریت با سبک زندگی اسلامی است

حجت الاسلام و المسلمین رستگارپناه گفت: یکی از برنامه‌های گسترده غرب ایجاد فاصله بشریت با سبک زندگی اسلامی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگارپناه نماینده ولی فقیه در سپاه خوزستان در آیین سبک زندگی اسلامی با محور حضرت زینب (س) در محل سپاه خوزستان، ضمن گرامیداشت روز پرستار گفت: از نظر عملی بسیاری از زندگی‌ها به نوعی، سکولار است در حالی که اسلام از لحظه تولد برای انسان برنامه ریزی کرده است که بسیاری از این برنامه‌ها را یا اطلاع نداریم یا اینکه به آن عمل نمی‌کنیم.

او با بیان اینکه زندگی حضرت زینب (س) از نظر فردی، خانوادگی، اجتماعی و سیاسی همچنین ارتباط ایشان با جامعه نمونه بارز سبک زندگی اسلامی بود که باید آن را الگو قرار دهیم، افزود: همواره بشریت به ۲ دسته الهی و غیر الهی تقسیم می‌شود که باور‌های جامعه و نگاه به عالم هستی باعث ایجاد سبک‌های متعدد در زندگی انسان می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین رستگارپناه شهادت طلبی، بخشش، روحیه جهادی و گذشت را از شاخص‌های زندگی الهی عنوان و تصریح کرد: در نقطه مقابل آن نیز در کشور‌های غربی سبک زندگی انسان به سمت منافع مادی دنیوی پیش می‌رود.

نماینده، ولی فقیه در سپاه خوزستان اظهار داشت: سبک زندگی اهل بیت (ع) همواره بر گرفته از اصول زندگی علوی، فاطمی و اسلام ناب محمدی (ص) بوده که در کشور‌های اسلامی بخصوص ایران اسلامی این سبک زندگی رواج دارد  که یکی از برنامه‌های گسترده غرب ایجاد فاصله بشریت با این سبک زندگی اسلامی است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دشمن تمام آموزه‌های ما را مورد هجمه قرار داده است، بیان کرد: اکنون وظیفه ما رساندن پیام شهدا، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب به جامعه اسلامی بخصوص بانوان فاطمی و زینبی است.

او افزود: یکی از محور‌های اصلی دنیای استکبار تحریف سبک زندگی اسلامی است که دشمنان اسلام به دنبال تغییر باور‌های دینی و گرایش افراد به سبک زندگی غربی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین رستگارپناه  در پایان گفت: فضای مجازی یکی از ابزار‌های مناسب برای انتقال این مفاهیم ارزشمند است، اما باید مراقب آسیب‌های آن نیز باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.