در بسته خبری «آژیر» امروز، از جزئیات توقیف خودروی حامل بار قاچاق در مرکز تهران تا قمه کشی شرور سابقه دار در جنوب تهران مطلع خواهید شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری به حوادث مهم امروز پرداخته‌ایم و به اتفاق چند خبر از این دست را با هم مرور خواهیم کرد.

کشف دارو‌های قاچاق در ترمینال جنوب

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با توزیع دارو‌های قاچاق و غیر مجاز، ماموران انتظامی کلانتری ۲۰۹ ترمینال غرب در رصد‌های اطلاعاتی دریافتند که متصدی یک واحد صنفی در محدوده کلانتری به توزیع دارو‌های غیرمجاز می‌پردازد.

وی افزود: با شناسایی هویت و مخفیگاه متهم، نتیجه بررسی‌های پلیسی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و ماموران در بازرسی از این واحد صنفی ۵ هزار و ۵۰۰ عدد قرص و ۹ هزار و ۵۵۰ گرم شربت غیر مجاز کشف کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: برابر نظریه کارشناسان ارزش مالی کالا‌های مکشوفه ۳۵ میلیون تومان برآورد شده است.

به گفته سرهنگ موقوفه‌ای در همین رابطه یک متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

سرقت محتویات خودرو شهروندان با پابند زندان

سرهنگ محسن حیدری رئیس کلانتری ۱۴۱ گلستان اظهار کرد: در پی افزایش سرقت‌های محتویات خودرو در محدوده شهرک گلستان مراتب در دستور کار عملیات این کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات محلی مشخص شد راننده و سرنشین خودرویی حدودا ۳۵ و ۴۰ ساله سرقت‌ها انجام می‌دهند که با شگرد‌های پلیسی با اینکه متهمان پلاک خودرو را تغییر داده بودند، پلاک واقعی خودرو شناسایی و مالک خودرو به کلانتری دعوت شد.

رئیس کلانتری ۱۴۱ گلستان ادامه داد: با حضور مالک خودرو به کلانتری و شناسایی وی به عنوان یکی از سارقان در بررسی سوابق وی مشخص شد که سارق با پابند الکترونیکی از زندان آزاد شده و با همدستی فرد دیگری به سرقت می‌پردازد.

وی افزود: متهم پس از انتقال به اداره پلیس در بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم خودرو اعتراف کرد.

حیدری با بیان اینکه متهم دستگیر شده دارای ۱۰ سابقه کیفری است، اظهار کرد: تاکنون ۵ نفر شاکی شناسایی و پرونده متهم جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دعوای همسایگان بر سر بازی کودکان به کما کشید

سرهنگ علی محمدی رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران اظهار کرد: در اوایل آذرماه خبری در خصوص درگیری بین ۲ همسایه که موجب آسیب شدید یکی از این افراد شده بود دریافت کردیم.

وی افزود: ماموران پایگاه ششم در تحقیقات اولیه دریافتند این دو گروه که در همسایگی همدیگر زندگی می‌کردند طی اختلاف بر سر بازی کودکان با هم درگیر که در این بین یکی از این نفرات که سابقه چندین فقره درگیری و شرارت داشته با قمه آسیب شدیدی را به نفر مقابل رسانده به نحوی که وی در حال حاضر در کما بسر می‌برد.

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران با اشاره به متواری شدن عاملان این درگیری تصریح کرد: با انجام اقدامات شبانه روزی ۲ نفر از عاملان اصلی دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال داده شد.

قمه کشی شرور سابقه دار در جنوب تهران

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره درگیری و مصدومیت ۲ نفر از شهروندان بلافاصله عوامل کلانتری ۲۱۱ قلعه نو در همان لحظات اولیه به شناسایی و دستگیری فرد شرور پرداختند.

وی افزود: در تحقیقات بعمل آمده عوامل کلانتری ۲۱۱ قلعه نو مشخص شد متهم از اراذل اوباش به نام محله است که سابقه نزاع و درگیری دسته جمعی وچندین فقره قمه کشی ودرگیری با سلاح سرد را دارد و در این درگیری نیز ۲ نفر از شهروندان مصدوم و مصدومان حادثه در بیمارستان تحت درمان قرار دارند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان ری متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

توقیف خودروی حامل بار قاچاق در مرکز تهران

سرهنگ علی، ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران اظهار کرد: ماموران انتظامی این پلیس حین گشت زنی در محدوده خیابان مصطفی خمینی به یک دستگاه خودرو نیسان حامل بار مشکوک شدند و خودرو را توقیف کردند.

وی افزود: در بررسی از داخل نیسان مشخص شد که خودرو حامل بار قاچاق بوده و راننده خودرو این محموله را از انباری در "شورآباد" بارگیری و قصد تحویل به مالک آن داشته است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۱۷۰ هزار و ۱۶۰ عدد لوازم آرایشی و ۱۰۶ هزار و ۶۵۹ عدد لوازم خرازی کشف شد.

این مقام انتظامی ارزش مالی کالای قاچاق کشف شده بنا بر برآورد کارشناسان در این عملیات را ۵۰۰ میلیون تومان اعلام و گفت: در ادامه بررسی‌های پلیسی مالک کالا‌ها شناسایی و متهم به خرید کالا‌های قاچاق در جنوب کشور و انتقال این اموال با استفاده از خودرو‌های شوتی معترف شد.


بیشتر بخوانید

صدور اعلان قرمز برای سارق فراری خانه‌ای در تهران/ کلاهبرداری از شهروندان به بهانه اخذ ویزا


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار