فیلم سینمایی نیمه بلند «حیا» به نویسندگی و کارگردانی رحمان رضایی اواخر هفته کلید می‌خورد.

مریم ابراهیم‌وند، بازیگر و تهیه کننده سینما در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نخستن تجربه بازیگری‌اش در فیلم سینمایی «حیا» گفت: تاکنون سابقه بازیگری نداشتم و به پیشنهاد رحمان رضایی، نویسنده و کارگردان فیلم این نقش را پذیرفتم و شروع فعالیت من در حوزه بازیگری با این کار رقم خورد.

این هنرمند درباره موضوع فیلم «حیا» بیان کرد: موضوع این فیلم دغدغه سن بلوغ دختران نوجوان است که دختران در این دوران با چه معضلات و مشکلاتی مواجه می‌شوند که نمی‌توانند با خانواده مطرح می‌کنند و در پنجاه دقیقه به آن می‌پردازیم.

ابراهیم‌وند درباره نقش و شخصیت پردازی این کار افزود: از قصه فیلم خوشم آمد، نقش نامادری را در فیلم «حیا» ایفا خواهم کرد. این زن یک دختر ۱۲ ساله دارد که رابطه چندان خوبی با نامادری اش ندارد و در دوران بلوغ مشکلاتی برایش به وجود می‌آید که نمی‌تواند درباره آنها با نامادری‌اش صحبت کند و نامادری نقش کلیدی قصه را دارد.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از: تهیه کننده: احمد ابراهیم وند، نویسندگان: مریم ابراهیم وند، رحمان رضایی، مجری طرح: امیر کرم یزدی، گریم: سپیده نیک پیام، عکاس: روژینا موقتیان، بازیگران: مریم ابراهیم وند، پرنیان سعیدی و حسین صفاتی.

گفتنی است مریم ابراهیم‌وند تهیه کنندگی فیلم‌های ۱۰ روز پایانی، ما همه تنهایم، دوقلوها، زمان بازگشت و... همچنین کارگردانی پانسیون دختران، ۲۴ سپتامبر را در کارنامه هنری خود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.