رئیس دانشگاه ازاد اسلامی اراک گفت: ۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش ملی خانواده ارسال شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، کلانتری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اراک در پیش همایش ملی خانواده، جایگاه و قداست آن در این دانشگاه گفت: ۵۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد که ۷ مقاله به عنوان برتر انتخاب شده است.

کلانتری افزود: این همایش باهدف استحکام پایه‌های کانون خانواده و پژوهش‌های مرتبط با حوزه خانواده برگزار شده است.

او اضافه کرد: ترویج الگوی خانواده اسلامی در فضا‌های مجازی و رسانه ای، افزایش سواد رسانه‌ای اعضای جامعه، توجه به مبحث مشاوره قبل از ازدواج و فرهنگ سازی ازدواج اسان از موضوعات مطرح شده در این همایش است.

رئیس دانشگاه ازاد اسلامی اراک بیان کرد: از جمله محور‌های این پیش همایش رسالت دولت در تحکیم خانواده، رویکرد‌های فرزندپروری، فرزندآوری و چالش‌های آن، خانواده و مدرسه، حقوق متقابل زن و مرد در خانواده است.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی هم در این همایش گفت: جمعیت مهمترین مسئله در کشور است و باید با افزایش جمعیت، کشور را به کشوری قدرتمند در دنیا تبدیل کنیم.

آیت الله دری نجف آبادی افزود:مسئله جمعیت و نشاط و شادابی جمعیت کار بسیار مهمی است که باید دنبال شود و خانواده مهمترین رکن در جامعه اسلامی است و باید با تربیت فرزندان سالم و صالح بعنوان اینده سازان کشور، گام‌های موثری در این زمینه برداشت.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.