اقدام موتورسوار در بازکردن مسیر برای آمبولانس + فیلم

اقدام موتورسوار در کمک به بازکردن مسیر برای عبور آمبولانس حامل بیمار مورد تمجید کاربران قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بسیاری از ما از اهمیت بازکردن مسیر جاده‌ها برای خودر‌وهای آمبولانس آگاهی داریم. با این حال در برخی از مواقع با رانندگانی روبه‌رو می‌شویم که با وجود شنیدن صدای آژیر آمبولانس در بازکردن مسیر کوتاهی می‌کنند. ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام تحسین برانگیز یک راننده و سرنشین موتورسیکلت در بازکردن مسیر خودروی آمبولانس حامل بیمار را به تصویر می‌کشد.

در این ویدئو که در تیک تاک منتشر شد، مشاهده می‌شود زنی که در عقب موتورسیکلت نشسته با اشاره به رانندگان خودروها، از آنها می‌خواهد تا مسیر را برای عبور آمبولانس باز کنند. در این ویدئو مشاهده می‌شود این زن با تکان دادن دست خود به سمت تعدادی از رانندگان به آنها در این باره هشدار می‌دهد. این ویدئو پس از انتشار در تیک تاک مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بیش از ۱.۳ میلیون بیننده داشته است. همچنین این ویدئو ۱۵۵.۸ هزار لایک و ۲.۲ هزار کامنت دریافت کرده است.


بیشتر بخوانید


انتشار این ویدئو با بازخورد کاربران همراه بود و بسیاری اقدام انسان دوستانه این زن را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "همیشه باید به خاطر داشته باشیم که با شنیدن آژیر راه را برای خودرو‌های آمبولانس باز کنیم. زندگی یک انسان بستگی به رفتار و عمل ما دارد."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کمد
۱۲:۳۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۰
خوب احتمالا بیمار از خودشون بوده
آخرین اخبار