استاندار بوشهر گفت: تلاش می‌شود از محل فروش اموال مازاد دولتی مطالبات پرستاران و پاداش پایان خدمات آنان پرداخت شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر در مراسم تجلیل از تعدادی از پرستاران برگزیده این استان با تبریک سالروز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار بیان کرد: پرداخت مطالبات پرستاران هر هفته در ستاد ملی کرونا از سوی رئیس جمهور و وزیر بهداشت و درمان پیگیری می‌شود و تلاش می‌شود از محل فروش اموال مازاد دولتی مطالبات پرستاران و پاداش پایان خدمات آنان پرداخت شود.

او خدمات ارزنده کارکنان درمان و پرستاران در رسیدگی به بیماران و آسیب‌دیدگان را قابل تحسین دانست و افزود: فعالیت این افراد با هیچ چیز مادی قابل قیاس نیست زیرا خالصانه در این عرصه فعالیت کردند و عده‌ای از آنان به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

استاندار بوشهر، فعالان حوزه درمان و پرستاران را در خط مقدم مقابله با کرونا عنوان کرد و ادامه داد: پرستاران در شرایط کرونایی مانند رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس بسیار خوش درخشیدند که توجه ویژه به آنان در اولویت است.

محمدی‌زاده گفت: همان‌طور که رزمندگان تنها با نیت خدمت به جبهه‌ها اعزام شدند و هیچ چشم‌داشتی به دنیا نداشتند، مدافعان سلامت هم با همین نیت در عرصه مقابله با کرونا و خدمات‌رسانی فعالیت کردند.

او همچنین با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی حضرت زینب(س) عنوان کرد: تمام ویژگی‌های پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) در حضرت زینب (س) وجود داشت زیرا کار بسیار مهم و اثربخشی در نهضت عاشورا در ابعاد گوناگون انجام داد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.