به مناسبت هفته پژوهش و فناوری آیین‌های نکو داشتی در آموزش و پرورش استان کردستان برگزار می‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حسن حیدری رئیس گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش کردستان اظهار داشت: آیین‌های هفته پژوهش و فناوری ۲۰ الی ۲۵ آذرماه ۱۴۰۰ با شعار «پژوهش مدرسه‌ای، پشتیبان ایران قوی» در سطح استان برگزار می‌شود.

او به تشریح عناوین و جزییات برگزاری ویژه برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری در استان پرداخت و گفت: انتخاب، معرفی و تقدیر از پژوهشگران فرهنگی برگزیده استانی، انتخاب، معرفی و تقدیر از معلمان پژوهنده برگزیده استانی، انتخاب، معرفی و تقدیر از پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری و برگزیده استانی و انتخاب، معرفی و تقدیر از پژوهش سرا‌های برتر استان از برنامه‌های این هفته می‌باشد.

رئیس گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: معرفی و تقدیر از دانشجو معلمان پژوهشگر برتر استان، معرفی، انتخاب و تقدیر از دانش آموزان پژوهشگر برتر و منتخب پژوهش سرا‌های استان و معرفی و تقدیر از همکاران فرهنگی فعال پژوهشی از دیگر برنامه هفته پژوهش و فناوری استان است.

حیدری از نواخته شدن زنگ نمادین پژوهش در یکی از مدارس منتخب مرکز استان در روز یکشنبه ۲۱ آذر ماه خبر داد و اظهار داشت: به همین مناسبت نمایشگاهی از دستاورد‌های پژوهشی آموزش و پرورش استان نیز برگزار می‌شود.

او اجرای تور پژوهشی و بازدید دانش آموزان از مراکز تحقیقاتی، علمی، پژوهشی و مهارتی و شناسایی و دیدار با چهره‌های فرهنگی و نامدار در حوزه پژوهش را از دیگر برنامه‌های این هفته اعلام کرد.

رئیس گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش کردستان اظهار داشت: فرآیند بررسی و ارزیابی آثار و گزارش‌های پژوهشی همکاران فرهنگی استان، در برگیرنده ۹ محور شامل پژوهشگر و فناور برتر، دانش‌آموزان پژوهنده و فناور برتر، پژوهش‌های برتر، اقدام‌پژوهی‌های برتر معلمان پژوهنده، شورای تحقیقات ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها، تجارب مدیریت پژوهشی برتر، مدیران پژوهش‌سرا‌های برتر، دانشجو معلمان پژوهشگر برتر می‌باشد که به مناسبت نکوداشت هفته پژوهش و در یک ماه و نیم گذشته از سوی کارگروه‌ها و داوران منتخب بررسی و مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گفته حیدری همزمان با آغاز هفته پژوهش و فناوری، آیین تجلیل از دانش آموزان و هنر جویان پژوهشگر و فناوری برگزیده کشور، شنبه ۲۰ آذر ماه در تهران و در ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها به صورت ویدیو کنفرانس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.