استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر خاکریز و جبهه حفظ و اشاعه اعتقادات و آرمان‌های اسلامی و انقلابی ما است و مدیران باید برای نگهداری این سنگر‌ها تلاش کنند.

به گزارش روابط عمومی استانداری؛ حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان  در نشست با محسن اکبری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در استانداری تشکیل شد، امر به معروف و نهی از منکر را جبهه حفظ اعتقادات و آرمان‌های اسلامی برشمرد و با بیان اینکه دشمن با برنامه‌های نرم‌افزاری و جنگ رسانه‌ای به دنبال از بین بردن این اعتقادات است گفت: برخی از معروفات به دلیل جنگ رسانه‌ای دشمن در جامعه کمرنگ شده است که باید دایره امر به معروف و نهی از منکر وسیع‌تر شود و به جایگاه واقعی خود که در دین اسلام به آن تاکید شده است برسد، لذا امر به معروف و نهی از منکر باید در حوزه توسعه، فرهنگ، پرورش، ورزش و امثال آن شکل بگیرد.

وی گفت: شخصیت محبوب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی  مورد قبول همه گروه‌ها و تفکرات است.

وی گفت: امروز برای اشاعه فرهنگ انقلابی و اسلامی نیاز به معرفی افراد و چهره‌هایی مانند حاج قاسم سلیمانی هستیم تا فرهنگ اصیل انقلابی و اسلامی ترویج یابد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: نسل جدید، نسل پرسشگر و استدلالی است و باید روش‌های ما برای انتقال این فرهنگ متناسب با نوع پذیرش نسل جدید باشد.

مدرس خیابانی گفت:: برکت خون شهدا، وجود مقام معظم رهبری و ولایت مداری مردم و مسئولین باعث شده است، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از آرمان‌های خود فاصله نگیرد و برای حفظ این معروف باید جنگ و مقابله رسانه‌ای، مطالبه گری، الگوسازی و تلاش همه دستگاه به عنوان اصول امر به معروف و نهی از منکر مورد توجه قرار گیرد.

وی با ابراز خرسندی از شکل‌گیری حلقه مطالبه‌گران شهرستانی گفت: فهرست پروژه‌ها و طرح‌هایی که در شهرستان‌ها وعده دادیم و آغاز کرده ایم را در اختیار مطالبه گران شهرستان قرار می‌دهیم تا به عنوان ناظر پیگیر روند اجرایی آن باشند و در راستای اصلاح امور و حل مشکلات مردم در کنار دستگاه‌های اجرایی ایفای نقش کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: امر به معروف و نهی از منکر در دیدگاه مقام معظم رهبری دو واجب فراموش نشدنی است.

محسن اکبری گفت:سنت‌ها و اعتقاد اعتقاد مردم بلوچ و سیستانی استان ما باعث شده است که بسیاری از منکرات داخل استان رواج پیدا نکند و باید برای حفظ این سنت‌های ماندگار که خود امر به معروف است تلاش و برنامه‌ریزی شود.

وی گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تلاش می‌کند تا مدیران استان در مسیر خدمت به مردم موفق‌تر باشند دچار آسیب نشوند.

معاون امور مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هم در این جلسه گفت: ۸۰ گروه جهادی و مطالبه گر در استان تشکیل شده است و ۱۳۶ مورد از اولویت‌ها و نیاز‌های استان شناسایی شده است که به عنوان مهمترین مطالبات مردم درخواست اجرا و شتابخشی در تکمیل آن‌ها هستیم.

جواد قنبری گفت:مدل مطالبه‌گری برای نخستین بار در کشور در استان تدوین شده است و سند مطالبه‌گری نیز بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب تدوین شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار