مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آباده بر لزوم پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی به منظور تخصیص سوخت تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهدی امینی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آباده با بیان اینکه با توجه به اخطار‌های قبلی از اول دی ماه ۱۴۰۰ به تراکتور‌ها و کمباین‌های بدون پلاک، سوخت تعلق نمی‌گیرد از مالکان ماشین آلات کشاورزی درخواست کرد در زمان باقیمانده نسبت به انجام این امر اقدام کنند.

او تصریح کرد: شهرستان آباده دارای ۸۳۸ دستگاه انواع تراکتور و ۱۱ دستگاه کمباین است که فقط ۲۱ درصد از مالکان نسبت به دریافت پلاک اقدام کرده اند.

او افزود: ۵۰ درصد صاحبان این ادوات اقدام به تشکیل پرونده کرده که نیاز به پیگیری‌های بعدی تا حصول نتیجه دارد و ۲۹ درصد از مالکان هیچگونه اقدامی به منظور پلاک گذاری انجام نداده اند.

این مقام مسئول اضافه کرد: پس از تاریخ مذکور سهمیه سوخت از طریق سامانه سدف صرفاً به تراکتور‌ها و کمباین‌های پلاک دار شده تخصیص می‌یابد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آباده از صاحبان ماشین آلات کشاورزی که تاکنون اقدامی انجام نداده اند درخواست کرد تا در اسرع وقت اقدام کنند. در صورتی که دارندگان ماشین آلات خودگردان حوزه شهرستان آباده در مهلت تعیین شده پلاک انتظامی تحویل نگرفته باشند، این مدیریت هیچ گونه مسئولیتی در قبال سوخت مورد نیاز آنان نخواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار