از کتاب‌های حوض خون و نعمت جان در محل سابق بیمارستان شهید کلانتری دوران دفاع مقدس اندیمشک رونمایی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با حضور عبدالرضا حاجتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، جمعی از فعالان فرهنگی، نویسندگان دفاع مقدس و خانواده شهدا، از کتاب‌های حوض خون و نعمت جان رونمایی شد.

سرهنگ حاجتی گفت: ایران اسلامی با اعتقاد راسخ فرزندان دلاور خود همواره پیروز و سربلند میدان‌های سخت بوده است و دفاع مقدس نمونه بارز سربلندی ایران اسلامی در میدان‌های سخت است.

او افزود: دشمن می‌خواست خوزستان را به اسارت درآورد، اما دلاورمردی فرزندان ایران اسلامی سد بزرگی مقابل اهداف شوم دشمن شد و باید قدردان اندیمشک، سرزمین مردان دلاور بود که معادلات دشمن را بر هم زد. این خطه و دزفول در دوران دفاع مقدس حماسه‌های بی نظیری آفریدند.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان تصریح کرد: امروز ابرقدرت‌های دنیا در حال سقوط هستند همان قدرت‌هایی که روزی مقابل ما بودند امروز رو به افول رفته اند و موزه دفاع مقدس شهرستان اندیمشک هدفگذاری شده و راه اندازی خواهد شد تا ارزش‌های دوران دفاع مقدس برای نسل‌های بعدی به یادگار بماند.

این مقام مسئول ادامه داد: همدلی و وحدت در شرایط کنونی بسیار مهم است و همه ما با این همدلی به اهداف بزرگ دست پیدا می‌کنیم و آثار و دستاورد‌های ارزشمند دفاع مقدس سرمایه‌های فرهنگی ماندگاری هستند که باید با همدلی و تلاش جمعی به نسل‌های جدید معرفی شوند.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.