الحشدالشعبی:

عملیات اطلاعاتی ما منجر به هلاکت ۱۰ سرکرده داعش شد

یکی از مقامات الحشدالشعبی اعلام کرد که این سازمان در سال ۲۰۲۱ موفق شده با عملیات اطلاعاتی خود، ۱۰ تن از سرکرده‌های داعش را به هلاکت برساند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المعلومه، الحشدالشعبی امروز (جمعه) تأیید کرد که این سازمان با عملیات‌های اطلاعاتی خود در سال ۲۰۲۱، موفق شده ۱۰ تن از برجسته‌ترین سرکرده‌های گروه تروریستی داعش را در ۳ استان به هلاکت رساند.

صادق الحسینی، سخنگوی محور دیالی در گفت‌وگو با «المعلومه» در این باره گفت: «عملیات‌های اطلاعاتی الحشدالشعبی با هماهنگی با سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی توانست در شبکه‌های گسترده داعش در استان‌های دیالی، کرکوک و صلاح‌الدین نفوذ کرده و منجر به کشته شدن ۱۰ تن از سرکرده‌های این سازمان تروریستی شود.»

الحسینی همچنین تأکید کرد که ۵۰ درصد از حملات هوایی علیه اهداف داعش، چه در دیالی، صلاح الدین و کرکوک، از طریق اطلاعات دقیق الحشدالشعبی انجام می‌شود. اطلاعات الحشدالشعبی دائماً  در حال توسعه است و این امر باعث شده در ماه‌های گذشته نتایج مثبتی در زمینه ردیابی سرکردگان داعش حاصل شود.

گردان‌های الحشدالشعبی در دیالی، کرکوک و صلاح‌الدین که به «مثلث مرگ» معروف است، مستقر و از محرو‌های اصلی مبارزه با تروریست‌های داعش در عراق هستند.

تروریست‌های تکفیری داعش از سال ۲۰۱۴ میلادی حمله‌ای گسترده و همه‌جانبه علیه تمامیت ارضی عراق را آغاز کردند و بخش‌های وسیعی از خاک عراق را به اشغال خود درآوردند. در سال ۲۰۱۷، عراق با پس گرفتن قلمرو خود از چنگ داعش که تقریباً یک سوم مساحت این کشور را دربر می‌گرفت، پیروزی بر این گروه تروریستی را اعلام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار