سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره تساوی تیمش برابر نساجی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری بعد از بازی مقابل نساجی گفت: ‌می‌دانستیم نساجی حفظ توپ خوبی دارد و از چه نقاطی می‌توانیم ضربه بزنیم. برای بردن برنامه داشتیم. می‌توانستیم بازی را ۲ بر صفر کنیم، اما دروازه بان آن‌ها مانع از این نتیجه شد.

سرمربی فولاد ادامه داد: با شروع نیمه دوم گل خوردیم. این گل ۱۰۰ درصد خطا بود. داور روی این صحنه اشتباه کرد. بعد از آن با تعویض‌هایی که کردیم، ریتم تیم را بهتر کردیم. موقعیت خلق کردیم، اما بدشانسی آوردیم. مثل بازی با تراکتور روزی نبود که بتوانیم ببریم. بازی دست ما بود؛ نساجی آمده بود که مساوی کند و به خواسته‌اش رسید.

وی افزود: نکته تاریک این بازی حیدری بود. او داور خیلی خوبی است و من قضاوت‌هایش را دوست دارم، اما امروز بد داوری کرد. روی صحنه گل ۱۰۰ درصد اشتباه کرد. یک پنالتی روی شیمبا نگرفت. آخر بازی هم پای حمید بوحمدان را زدند. ۱۰۰ درصد گل خطا خوردیم. دو پنالتی برای ما نگرفتند. در این بازی یک گل و یک اشتباه نتیجه را برمی‌گرداند.

برنامه ما این است برای نیم فصل دوم بازیکنان با کیفیت بگیریم تا قوی‌تر ظاهر شویم

نکونام با اشاره به خطای حقیقی روی شیمبا عنوان کرد: دروازه بان حریف شیمبا را زد. فکر کنم هر جای دنیا بود، بازیکن را به خاطر شدت خطا محروم می‌کردند، اما داور به او کارت زرد داد. حیدری کلاً امروز بد داوری کرد و ما نتوانستیم بازی را ببریم. یکی از عوامل بازدارنده حیدری بود به خاطر صحنه‌هایی که پیش آمد.

سرمربی فولاد با اشاره به وقت تلف کردن تیم نساجی گفت: قطعا باید فکری برای وقت تلف کردن تیم‌ها کنیم. در نیمه‌های دوم و وقتی بازی مساوی می‌شود، نمی‌دانیم چه کار کنیم. از نظر شرایط تیمی هم ما متاسفانه موسی کولیبالی را از دست دادیم. شیمبا به زور به این بازی رسید. امیدواریم برای بازی بعد موسی و بقیه بازیکنانمان برسند، ولی از لحاظ مصدومیت اصلا شرایط خوبی نداریم. ما کلاً دفاع وسط نداشتیم، ولی با این شرایط ادامه می‌دهیم. ان‌شاءالله تا نیم‌فصل امتیازات خوبی جمع کنیم. تمام برنامه ما این است که برای نیم فصل دوم بازیکنان با کیفیت بگیریم تا قوی‌تر ظاهر شویم.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار