سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره بازی تیمش با ذوب آهن اصفهان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از تساوی تیمش مقابل ذوب آهن در هفته نهم لیگ برتر در نشست خبری اظهار داشت: بازی جذاب و تماشاگرپسندی بود. گل زدیم و یک شوت ما هم به تیرک خورد. فکر می‌کنم به خاطر بدشانسی نتوانستیم بازی را ببریم. از چند بازی گذشته تاکنون مشکلاتی داریم که از ابتدای فصل هم پیش بینی آن‌ها را می‌کردیم. تیمی که بدنسازی نداشته باشد، در هر مسابقه ۵، ۶ بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت. به همین دلیل هم ما هر ۳ هافبک خودمان را در جریان بازی از دست دادیم.

کمالوند درباره عملکرد تیم داوری در این دیدار گفت: درباره داوری صحبت نمی‌کنم، اما فکر می‌کنم خورشیدی می‌توانست در یک صحنه برای ما پنالتی بگیرد. به هرحال امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که بیش از این از داوری متضرر نشویم.

او در ادامه گفت: ما خیلی دیر کارمان را آغاز کردیم و پیش از آغاز لیگ، بازی دوستانه و بدنسازی نکردیم. مشکل دوم ما نداشتن زمین مناسب است که اجازه نمی‌دهد تمرینات خوبی داشته باشیم.

کمالوند در پایان عنوان کرد: از مسئولان تشکر می‌کنیم که هر کاری توانستند، انجام دادند. مشکلات باشگاه باید در آینده برطرف شوند؛ زیرا بدون داشتن زمین تمرین مناسب فشار زیادی به چمن ورزشگاه بهنام محمدی می‌آید.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار