بازی استراتژیک Dune: Spice Wars در سال ۲۰۲۲ برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از دیجیتال ورج، بازی Dune: Spice Wars یک بازی جدید استراتژیک برای رایانه‌های شخصی است که در دنیای Dune اتفاق می‌افتد و در سال ۲۰۲۲ در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Spice Wars که دیروز در مراسم The Game Awards معرفی شد، توسط توسعه دهنده Shiro Games و ناشر Funcom به عنوان یک بازی استراتژیک "با عناصر ۴X" توصیف شده است. چندین گروه قابل بازی و راه‌های متعددی برای برنده شدن در این بازی وجود خواهد داشت که می‌تواند به معنای قابلیت پخش مجدد زیاد باشد.

این بازی که براساس رمانی با همین نام و به نویسندگی فرنک هربرت (Frank Herbert) ساخته شده، در سال ۲۰۲۲ میلادی، یک سال قبل از اکران فیلم Dune Part ۲ به کارگردانی دنی ویلنوو (Denis Villeneuve)، منتشر خواهد شد.

بازی Dune: Spice Wars

البته بازی Dune: Spice Wars پیش از انتشار رسمی برای رایانه‌های شخصی، وارد مرحله اجرای آزمایشی خواهد شد. همچنین تاکنون انتشار این بازی برای کنسول‌ها تایید نشده است. لازم به ذکر است که این اثر با اثر شرکت فانکام (Funcom) و استودیوی ناکیر (Nukkear)، متفاوت است.

سباستین ویدال (Sebastien Vidal) مدیرعامل شیرو گیمز در این باره گفت: باور دارم که تمامی کارمندان شیرو گیمز از هواداران رمان و فیلم سینمایی Dune هستند. این که می‌توانیم یک بازی استراتژیک ویدیویی از این فرنچایز محبوب بسازیم، بسیار شگفت‌انگیز است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار