حجت‌الاسلام فاضلی گفت: می‌توان با الگو قرار دادن حضرت زینب (س) به سادگی با مشکلات مواجه شد و آن‌ها را حل کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام سید علی فاضلی استاد حوزه علمیه بقیه الله اندیمشک گفت: مهمترین ویژگی که حضرت زینب (س) را نسبت به زنان زمان خود ممتاز کرده بود عنوان عقیله بنی هاشم است، ایشان سخت‌ترین وقایع تاریخ را به چشم دید، اما با عقلانیتی که داشتند با آن مواجه و به بهترین نحو مدیریت کردند.

او افزود: حضرت زینب (س) الگو بسیار زیبایی برای جامعه بشری به ویژه بانوان گرانقدر ما است چرا که آن‌ها محور و رکن اساسی خانواده هستند و همانطور که همه ما می‌دانیم یکی از نیاز‌های اساسی انسان به ویژه در شرایط کنونی جامعه ما داشتن آرامش است.

حجت الاسلام فاضلی با اشاره به اینکه نمی‌توان وجود مشکلات در زندگی را انکار کرد، اما این روز‌ها عامل اصلی گم شدن آرامش در زندگی انسان‌ها شلوغ کردن زندگی خود است که به همه مردم و به ویژه بانوان که یکی از رکن‌های اساسی خانواده هستند، توصیه می‌شود با الگو قرار دادن حضرت زینب (س) می‌توانند با حفظ آرامش و با تدبیر با مشکلات مواجه شوند و به سادگی آن‌ها را حل کنند.

به گفته استاد حوزه علمیه بقیه الله اندیمشک، حضرت زینب (س) به ما یاد دادن در هنگام مشکلات خدا را در بین مشکلات ببینیم همانطور که ایشان در واقعه کربلا فرمودند جز زیبایی ندیدم این نشانه آرامش بوده و ایشان به دلیل ارتباطی که با خدا داشتند به این آرامش رسیده بودند.

این مقام مسئول با تبریک روز پرستار و قدردانی از زحمات آن‌ها که بدون هیچ گونه انتظار و چشم داشتی در حال خدمت رسانی هستند از مسئولان خواست به مشکلات این قشر رسیدگی کرده و موانع استخدام آن‌ها را برطرف سازند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.