مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک از پلمب ۲ آرایشگاه زنانه به علت دخالت در امور پزشکی و درمانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جاودان زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک با اشاره به پلمب ۲ آرایشگاه زنانه به علت دخالت در امور پزشکی و بی توجهی به اصول بهداشتی گفت: در یک بازرسی که توسط کارشناسان ناظر درمان و بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان باغملک و با همکاری پلیس امنیت از آرایشگاه‌های سطح شهر بعمل آمد این آرایشگاه‌ها به دلیل دخالت در امور پزشکی و اقداماتی همچون برداشتن غده‌های چربی و خال، تزریق ژل و بوتاکس برای مراجعین خانم پلمب شدند.

او دخالت آرایشگاه‌ها در امور پزشکی و درمانی را به هر نحوی ممنوع و تخلف دانست و افزود:  محل کسب این آرایشگر متخلف پلمب و پرونده برای طی کردن مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

جادان زاده اظهار داشت: صورت عضو مهمی از بدن انسان است که شریان‌ها و عصب‌های زیادی دارد و بار‌ها مشاهده شده که با تزریق غیراصولی ژل، بوتاکس و یا اعمال دیگر به صورت غیرعلمی و از سوی افراد فاقد صلاحیت عوارض جبران ناپذیری به وجود آورده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک تصریح کرد: از طرفی در این مکان‌ها به دلیل رعایت نکردن شرایط بهداشتی امکان ابتلا به انواع بیماری‌های عفونی از قبیل هپاتیت و ایدز وجود دارد.

این مقام مسئول از همه شهروندان خواست درصورت نیاز به دریافت خدمات پزشکی حتما به پزشک متخصص و دارای پروانه کار اعمال زیبایی مراجعه کرده تا در شرایط کاملا ایمن و بهداشتی تحت درمان قرار گیرند.

جاودان زاده در پایان بیان داشت: شبکه بهداشت و درمان باغملک هیچگونه اقدام و یا سهل انگاری را در مورد به خطر افتادن سلامتی شهروندان نمی‌پذیرد و به وظایف قانونی خود عمل می‌کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.