هدست جدید AR شرکت اپل با ۳۰۰گرم وزن و حسگر دستی به بازار می آید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از.gsmarena؛ به تازگی مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، در رابطه با هدست جدید AR این شرکت گفت:" من پیش بینی می‌کنم وزن هدست جدید اپل بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ گرم و جنس آن سیلیکون M۱ باشد. همچنین این هدست از حسگر‌های Face ID برای ردیابی استفاده می‌کند که دارای قابلیت دستی است".

براساس گزارش‌ها هدست AR برای پیمایش از طریق رابط کاربری به حرکات دست کاربر متکی بوده و دارای سخت افزار ردیابی پیشرفته نیز است. این تحلیلگر پیش بینی می‌کند که شرکت اپل از قابلیت زمان پرواز و حسگر‌های نور در این هدست استفاده خواهد کرد. مورد دوم جزء اصلی فیس آیدی آیفون‌های امروزی است، اما از آنجایی که دست‌های کاربر دورتر هستند، حسگر‌ها باید تا ۲۰۰ درصد دسترسی خود را افزایش دهند.

قابلیت‌های جدید عینک جدید اپل
گفته شده این هدست همچنین می‌تواند «تغییر جزئیات پویا» را حس کند که دقت را بیشتر خواهد کرد. Face ID به گونه‌ای کار می‌کند که می‌تواند حالات چهره را تشخیص دهد که در روند باز کردن قفل اختلال ایجاد نمی‌کند.از سوی دیگر، سنسور‌های ToF به ردیابی کم تاخیر و بهبود میدان  دید هدست کمک می‌کنند.

گفتنی است که طبق منابع داخلی، اپل در حال حاضر روی نسخه دوم این دستگاه کار می‌کند که احتمالاً حتی سبک‌تر از نسخه اول خواهد بود. این نشان می‌دهد که اپل به عرضه نسخه اصلی نزدیک است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: شرکت اپل ، هدست اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.