سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران درباره مسابقات لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط مسابقات لیگ برتر کشتی اظهار کرد: مسابقات لیگ هر ساله جذابیت‌های خاص خود را دارد، اما آن چیز که می‌تواند با ارزش باشد شناسایی جوان‌هایی است که می‌توانند به کشتی ما اضافه شوند و همچنین می‌تواند از نظر مالی و قرار گرفتن کشتی گیران در شرایط مسابقه کمک بزرگی باشد تا در آمادگی لازم بمانند.

درستکار درباره برگزار نشدن کشتی امیر حسین زارع و امین طاهری اظهار کرد: دلیل این اتفاق را نمی‌دانم، اما امیدوارم شاهد بازی‌های خوبی در سنگین وزن باشیم.

سرمربی تیم ملی درباره مسابقات انتخابی کشتی آزاد گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده از مسابقات قهرمانی کشور در اواخر دی ماه آغاز خواهد شد طبق یک چرخه چند ماهه انتخابی‌ها برگزار خواهد شد و همه چیز شفاف اعلام شده است و امیدوارم که بتوانیم شاهد انتخابی بسیار خوبی باشیم.

یزدانی که به دلیل مصدومیتی که داشت تصمیم بر این شد که در مسابقات لیگ شرکت نکند

درستکار درباره مسابقه با تیم ملی آمریکا گفت: فرصت این که برای مسابقه با آمریکا انتخابی برگزار کنیم را نداریم و با توجه به نشست‌هایی که با فدراسیون و کادر تیم ملی داریم اعضای تیم ملی را برای این مسابقه انتخاب خواهیم کرد.

درستکار درباره حاضر نشدن بعضی از ملی پوشان کشتی آزاد در مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: ۲ ماهی است که از مسابقات جهانی نروژ می‌گذرد و ما اعتقاد داشتیم که کشتی گیر‌ها می‌توانند در اختیار تیم هایشان باشند، اما تمام ملی پوشان تحت نظر هستند و با آن‌ها ارتباط داریم و از آن‌ها بی خبر نیستیم. مانند حسن یزدانی که به دلیل مصدومیتی که داشت تصمیم بر این شد که در مسابقات لیگ شرکت نکند.

درستکار درباره حضور کشتی گیر‌های خارجی در لیگ برتر گفت: حضور کشتی گیر‌های خوب خارجی به چرخه کشتی کشور بسیار کمک می‌کند و امروز هم دیدیم که چه مسابقات خوبی میان بچه‌های ما و این کشتی گیر‌های خارجی برگزار شد؛ و این موضوع بسیار برای جوانان کشتی ما مهم است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار