رئیس شورای شهر آبادان از تحویل خودروی سانتافه شورای شهر آبادان به شهرداری این شهرستان در پاسخ به مطالبه گری شهروندان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، قاسم بغلانی ، رئیس شورای شهر آبادان گفت: خودروی سانتافه شورای آبادان را با وجود اینکه شورا یا شهرداری هزینه ای بابت این خودروها نکرده بود و تحویل بنده داده شده بود هفته ی قبل به شهرداری آبادان بازگرداندم.

او با بیان اینکه تحویل دادن خودروهای شورا به شهرداری توسط اعضا امری شخصی است بیان کرد: از محمد دریس، دیگر عضو شورای شهر آبادان خواهش میکنم تا با توجه به مطالبه گری به حق شهروندان در این خصوص ، اقدام به تحویل خودروی پرادویی کند که به او سپرده شده است.

بغلانی ادامه داد: این ۲ خودرو به دلیل بازدیدهای میدانی زیادی که در شوراها صورت می گیرد، خریداری و تحویل دو عضو شورای شهر پنجم داده شده بود که پس از آن به شورای جدید داده شد.

او با اعلام خریداری شدن ۵ خودروی ملی دیگر برای استفاده اعضای شورای سابق در سال ۹۶ از ارسال لایحه درخصوص اسقاطی شدن این خودرو‌ها خبر داد و افزود: درخواست ارائه دلیل کردیم، اما دلایل به صحن شورا ارائه نشد و از دستور کار شورای شهر آبادان  خارج شد.

در ۲ سال پایانی شورای سابق خودرو تحویل ناصر کعبی بود.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۰:۵۱ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
منتظر برگردوندن ماشین دوم هستیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۰۸ ۲۰ آذر ۱۴۰۰
حتما باید مردم مطالبه کنند که برگردونن