نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه در استان از جهات مختلف حائز اهمیت است و باید با موانع داخل و خارج استان و مافیای احتمالی مبارزه کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  حجت الاسلام  مصطفی محامی  نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان  در نشست با اعضای هیأت رئیسه اتاق بازرگانی سیستان و بلوچستان به بررسی مشکلات منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه پرداخت و گفت: در شرایط کنونی و حضور یک استاندار با تفکرات اقتصادی در این استان یک فرصت است که باید بیشترین استفاده را برد و به صورت پله به پله به دنبال حل مشکلات و موانع پیش روی کار باشید.

وی ارائه چکیده‌ای از مهمترین مشکلات حوزه بازرگانی جهت پیگیری از مسوولان را خواستار شد وگفت: مشکلات اساسی موجود را مشخص و ارائه کنید تا در ادامه با برگزاری جلسات با مسوولان ارشد استان و کشور در صدد حل آن تلاش کنیم.

همچنین در ابتدای این دیدار عبدالحکیم ریگی رییس اتاق بازرگانی سیستان و بلوچستان به بیان گزارشی از آخرین وضعیت استان در این حوزه پرداخت  و گفت: خوشبختانه با پیگیری مطالبات از سوی دفتر نماینده، ولی فقیه در استان و چاره‌اندیشی مسوولان بخش اعظمی از مشکلات در حوزه بازرگانی رفع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار