سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره بازی تیمش با استقلال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از شکست ۳ بر صفر تیمش مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: نتیجه بازی همه چیز را نشان می‌دهد و تیمی که با نتیجه ۳ بر صفر می‌بازد، قطعا روز خوبی نداشته است. ۹ هفته از آغاز لیگ گذشته و این بازی، یکی از بدترین بازی‌های ما بود. حریف هم خیلی جنگنده‌تر و پرانگیزه‌تر از ما بازی کرد. با این وجود موقعیت‌های آنچنانی به استقلال ندادیم و ۲ گل از روی ضربات آزاد خوردیم که می‌دانستیم نقطه قوت حریف است.

حسینی در ادامه گفت: به بازیکنان تاکید کرده بودیم که به راحتی کرنر و خطا به حریف ندهند. استقلال در این ضربات متبحر است و بازیکنان قدبلند دارد. جای صحبتی نمی‌ماند. باختیم و باید خودمان را برای ۲ دیدار دشوار آینده جمع و جور کنیم.
حسینی در پاسخ به این پرسش که چرا بازیکنان تیمش به هم ریخته بازی می‌کنند گفت: به‌هم‌ریختگی خاصی نبود و به نظرم بازیکنان ما انرژی لازم را نداشتند. زورمان به استقلال نرسید و می‌توانم بگویم زور بازیکنان ما به بازیکنان استقلال نرسید.
سرمربی پیکان درباره ۲ دیدار بعدی تیمش مقابل پرسپولیس و سپاهان تصریح کرد: بازی‌های سختی داریم،، اما هر دیدار شرایط خودش را دارد. بازیکنان ما جوان و پرانرژی هستند و تلاش می‌کنیم با درس گرفتن از این مسابقه، آن را فراموش کنیم. به نام‌ها نگاه نمی‌کنیم و می‌جنگیم. ان‌شاالله اتفاقات بهتری در هفته‌های آینده رخ دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار