رزمایش جهادی سردار سلیمانی به منظور محرومیت زدایی در روستا‌های محروم شهرستان فهرج آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرگرد ابراهیم آبادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فهرج گفت: به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی رزمایش سردار دل‌ها با مشارکت ۹ گرو‌ه جهادی و بسیج سازندگی ناحیه مقاومت شهرستان وگروه جهادی بصیران از تهران آغاز شد.

ابراهیم آبادی افزود: در این رزمایش گرو‌ه های جهادی برای ساخت و تکمیل ۴۰ سرویس بهداشتی و حمام به ارزش ۲۲۰ میلیون تومان مشارکت خواهند کرد و همچنین توزیع جهیزیه کامل و لوازم خانگی شامل بخاری گازی، یخچال، ماشین لباس شویی و ظروف آشپزخانه به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان و ۱۰۰ بسته غذایی به ارزش ۵۰ میلیون تومان و همچنین اقلام فرهنگی شامل کتاب به ارزش ۲۰ میلیون تومان توزیع می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فهرج گفت:مصالح ساختمانی کاشی وسرامیک بین محرومان و نیازمندان برای تکمیل سرویس‌های بهداشتی و حمام به ارزش ۵۰ میلیون تومان توزیع می‌شود و در مجموع به ارزش ۵۲۰ میلیون تومان خدمات در این رزمایش به محرومین داده خواهد شد.

در این رزمایش همچنین برای رفع محرومیت زدایی تفاهم نامه‌هایی برای ساخت سرویس بهداشتی و حمام با کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد مسکن بسته شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار