تیم "یر ب یر" در دیدار فینال جام حذفی تنیس بانوان موفق شد، آکادمی تنیس اسفندیاری را شکت دهد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس فینال رقابت‌های جام حذفی بانوان کشور بین تیم‌های "یر ب یر البرز" و آکادمی تنیس اسفندیاری برگزار شد و در نهایت نماینده البرز موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد تیم آکادمی تنیس اسفندیاری عبور کند تا عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

در نخستین دیدار بخش انفرادی سابینا شایلدولینا از تیم آکادمی تنیس اسفندیاری توانست با نتیجه ۶ بر ۲ و ۶ بر ۳ ماندگار فرزانی را شکست داد.

در دومین مسابقه بخش انفرادی شهرزاد بانی سعید از تیم "یر ب یر" با نتیجه ۶ بر ۲ و ۶ بر یک از سد میترا ابراهیمی عبور کرد تا نتیجه نهایی با انجام دیدار بخش ۲ نفره مشخص شود.

با انجام دیدار ۲ نفره، تیم "یر ب بر" با ترکیب رومینا زینالی و ماندگار فرزامی در ۲ ست با نتیجه مشابه ۶ بر ۴ مقابل تیم آکادمی تنیس اسفندیاری با ترکیب سابینا شایلدولینا - میترا ابراهیمی به پیروزی رسید.

به این ترتیب تیم "یر ب یر" با ترکیب ماندگار فرزامی، رومینا زینالی، شهرزاد بانی سعید به مربیگری نازنین سیوشانسی و سرپرستی باران بارانی عنوان قهرمانی مسابقات جام حذفی تنیس بانوان  را تصاحب کرد. تیم آکادمی تنیس اسفندیاری نیز با ترکیب سابینا شایلدولینا، میترا ابراهیمی و صدف ایرانمتش نایب قهرمان شد.

تیم‌های k ۲ الف با ترکیب پرنیا رکن آبادی، آنیتا مهره کش، هانا سلطانی فاطمه امید، مربیگری لادن اخلاصی سرپرستی ساحل کاشانی به همراه تیم ملیوان با ترکیب پادنا قورچیان، الهه طفر خواه و سرپرستی نادیا اسحاقی عنوان سوم مشترک را به نام خود ثبت کردند.

سرداوری این مسابقات بر عهده شروین صفوی داور نشان سفید کشورمان بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار