یک شرکت خصوصی در شهرمزارشریف به آموزگاران مکاتب بلخ مواد اولیه خوراکی توزیع کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یک شرکت خصوصی در شهرمزارشریف تصمیم گرفته است تا برای آموزگاران مکاتب (مدارس) بلخ مواد اولیه خوراکی (روغن و آرد) کمک نماید که تا حدی مشکلات آنان رفع گردد.

مجتبی عثمانی نماینده این شرکت می‌گوید که روند کمک رسانی برای آموزگاران ولایت بلخ آغاز شده است و این طرح در چند روز آینده هم‌چنان در شهرمزارشریف ادامه دارد.

به گفته عثمانی، در این طرح بیش از 10 هزار تن از معلمین از 60 مکتب ولایت بلخ تحت پوشش کمک مواد اولیه قرار گرفتند.

شماری از آموزگاران و مدیران مکاتب ولایت بلخ که برای دریافت کمک گردهم آمده‌اند، می‌گویند که با مشکلات و چالش‌های جدی اقتصادی مواجه می‌باشند.

محمد نعیم قریشی، مدیر مکتب/مدرسه استقلال در شهرمزارشریف می‌گوید که آموزگاران بلخ در چند ماه گذشته حقوق دریافت نکرده‌اند و با دشوارهای اقتصادی روبرو اند.

با این حال، مولوی محمد نعیم، آمر آموزش و پرورش شهری در ولایت بلخ در حالی که مشکلات آموزگاران را پذیرفت اما از تلاش‌های رهبری این اداره برای پرداخت حقوق آموزگاران به معلمین اطمینان داد.

بلخی هر چند از زمان مشخص پرداخت حقوق آموزگاران چیزی نمی‌گوید اما گفت: تا چند روز دیگر این مشکل حل می‌گردد چون واقعأ آموزگاران نیاز به پول دارند.

این گفته‌ها در حالی صورت می‌گیرد که چند هفته قبل نیز گفته شده بود که به زودی حقوق آموزگاران پرداخت می‌شود اما تاهنوز از پرداخت آن هیچ اطلاعی در دست نیست.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار