مقام آوران کشوری هفتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در شهرستان دشتستان تجلیل شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالعلی محمودی رئیس اداره آموزش متوسطه اول استان بوشهر در مراسم تجلیل از برگزیدگان دشتستانی هفتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی بیان کرد: این جشنواره بزرگ‌ترین عرصه برای مهارت‌آموزی دانش‌آموزان با رویکرد پژوهش‌محوری و دست‌ورزی است که توسعه فعالیت‌های عملی و پژوهشی دانش‌آموزان را دنبال می‌کند.

او افزود: هفتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در ۶ محور برگزار شد که منتخبین در مرحله آموزشگاهی به مرحله شهرستان و از آنجا به مرحله استانی راه پیدا کردند و در مرحله استانی هم برترین‌ها برای شرکت در مراسم کشوری انتخاب شدند.

 رئیس اداره آموزش متوسطه اول استان بوشهر، دشتستان را طلایه دار این جشنواره عنوان کرد و ادامه داد: شهرستان دشتستان توانست در هفتمین دوره از این جشنواره در ۴ محور از ۶ محور که شامل آزمایشگاه، تحقیق و پژوهش، دست سازه و زبان انگلیسی بود، رتبه‌های برتر کشوری را به دست آورد.

محمودی تاکید کرد: از برگزیدگان سایر شهرستان‌ها نیز به زودی قدردانی می‌شود.


بیشتر بخوانید


سهراب باقری مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان هم با تشکر از تلاش معلمان در این دوسال کرونایی بیان کرد: معلمان علاوه بر تلاش برای رساندن دانش آموزان به سهم خود از آموزش، زمینه موفقیت آن‌ها در جشنواره‌های آموزشی و پرورشی را فراهم کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.