عربشاهی گفت: امروز با دو پلتفرم جدید برای عرضه اقلام اساسی به صورت اینترنتی قرارداد انعقاد خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا جاوید عربشاهی معاون تعاون روستایی با اشاره به توزیع هوشمند لبنیات تنظیم بازاری گفت: در حال حاضر خرید اینترنتی ماست و پنیر در روی سامانه بارگذاری شده است و پنیر ۴۰۰ گرمی تنظیم بازاری با ۸ درصد تخفیف ۲۷ هزار ۵۰۰ و ماست پرچرب ۲ کیلویی با ۲۶ درصد تخفیف ۲۸ و ۵۰۰ در سایت بارگذاری به فروش می رسد.

او ادامه داد: با دستور شورای تنظیم بازار قرار شده ۲۵ قلم به تدریج در استان‌های مختلف داشته باشیم، از ۱۱ آبان فراخوان پلتفرم‌ها در سایت‌های فروش اینترنتی انجام شد و در روز‌های گذشته فروش مرغ و تخم آغاز شده  و همچنین از ابتدای آذرماه ۳ قلم کالای اساسی مانند روغن، برنج  و شکر اضافه شده است و از امروز هم بحث لبنیات را آغاز کرده ایم.

معاون تعاون روستایی اضافه کرد: در واقع هدف ما از این شیوه فروش این است که اقلام اساسی بدون واسطه به دست مصرف‌کننده واقعی برسد و همچنین تا آن‌ها بدون ایستادن در صف‌های طولانی نیازهای خود را تأمین کنند.

به گفته عربشاهی میزان سفارش در این سامانه مشخص است و اگر سفارشی بالای ۱۰۰ کیلو باشد ثبت نخواهد نشد و سفارش ارسال نمی‌شود. این اقلام در کمتر از ۲۴ ساعت و بدون دریافت هزینه درب منزل تحویل داده می‌شود.

مدیرعامل سازمان تعاون روستایی، اضافه کرد: این کار برای اولین بار در کشور در حال انجام است و سعی می کنیم تنوع محصولات را هم به تدریج افزایش دهیم و همچنین این کار در تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، کرج و یزد در حال انجام است

عربشاهی تصریح کرد: امروز با دو پلتفرم جدید برای عرضه اقلام اساسی به صورت اینترنتی قرارداد انعقاد خواهد شد. این پلتفرم ها برای عرضه کالا در استان‌های سیستان و بلوچستان، همدان و مشهد امکان عرضه کالا خواهند داشت. باید بتوانیم با گسترش این شیوه توزیع ترافیک عرضه در شب عید و شب یلدا را هم مدیریت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
سلام.از دولت جناب آقای رئیس جمهور گرامی و بیت مقام معظم رهبری می‌خواهیم واردات خودرو بدون تعرفه گمرکی برای عموم مردم آزاد کنند تا انحصار داخلی شکسته و گرانی دههابرابری خودرو کاهش شدید یابد،اگر برای جان و مال مردم ارزش قائل هستند واردات خودرو را آزاد کنند،از نمایندگان مجلس می‌خواهیم نماینده مردم باشند نه نماینده جیب خود و قانون جدید واردات خودرو بدون تعرفه گمرکی برای عموم مردم را آزاد کنند،تا به احتکار و گران‌فروشی خودروسازان داخلی پایان داده شود،یقین داشته باشید قیمت‌ها کاهش شدید خواهد یافت.نصیروندگرمی.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
اگه میشد برای تمام محصولات، مشتری رو به عرضه کننده مستقیم وصل کرد و دست دلال و واسطه رو کوتاه کرد خیلی از مشکلات اقتصادی حل بود.
الان ما خیلی از وسایلمون رو از اینترنت، ارزون و با قیمت مناسب میخریم ولی همونا رو بخوایم از مغازه های شهرمون بگیریم بعضیاش حتی دو سه برابر قیمت دیجی کالا فروخته میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
چرا همه مناطق تهران مخصوصا شهرری رو پوشش نمیده
Germany
ناشناس
۱۴:۱۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
این پلتفرم‌ها چرا شامل استان‌های مرزی نیست!!!! ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
این دیگه چه گزارشی هست نه اسمی ازش می بری نه لینکش رو می ذاری الان باید دنبال چی بگردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
سایت بازرگام رو سرچ کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
به نظرشما دراین روش عرضه دیگه رانت ورانت بازی تمام میشه دیگه جای سوء استفاده نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
محاکمه ستاد شبه علمی کرونا
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۴۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
دادش فکر کنم حالت اصلا خوب نیست
Germany
رضا
۱۵:۵۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
هر جا نامی از کامنت است؛ جمله "محاکمه ستاد شبه علمی کرونا " می درخشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
همینکه بعد از دو سال از شروع کرونا زنده ای یعنی کار این ستاد که میگی خوب بوده.
Iran (Islamic Republic of)
ایزانلو
۱۲:۵۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
خودرو هم اضافه کنید
آخرین اخبار