دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد از پیگیری مطالبه‌ به حق کسبه جمعه بازار یاسوج خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت الاسلام حمزه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه وبویراحمد در نشست با نمایندگان کسبه جمعه بازار یاسوج گفت: بستر لازم برای گفتگو و شنیدن نظرات مدیران و کارشناسان با نمایندگان کسبه جمعه بازار را فراهم می‌کنیم.
 
او پیش قدم مطالبه گری را یکی از راه‌های اجرای عدالت اداری و اجتماعی دانست و افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی این حق، در قانون برای همه آحاد جامعه در نظر گرفته شده و این در حالی است که چنین حقی در نظام‌های پیشین کشور ایران و نظام‌هایی که هم اکنون بر دنیا حاکم است، جایگاهی ندارد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ادامه داد: مطالبه گری باید دارای ابعاد علمی و کارشناسی و بدون از حب و بغض شخصی در راستای احقاق حق و منافع ملی باشد تا بتواند منجر به نتیجه شود.
 
او با بیان اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان از مطالبه گری در تمام عرصه‌ها و زمینه‌ها برای احقاق حق و منافع ملی حمایت می‌کند گفت: این ستاد در مسیر مطالبه کسبه‌ جمعه بازار یاسوج، با بررسی همه جوانب موضوع و مدارک موجود و زمینه سازی، بستر لازم برای گفتگو و شنیدن نظرات مدیران و کارشناسان با نمایندگان کسبه جمعه بازار را فراهم کرده و مطالبه به حق کسبه جمعه بازار یاسوج پیگیری می‌شود.

او ضمن دعوت کسبه جمعه بازار به آرامش و پیگیری مطالبات از طریق قانونی، افزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان برای به نتیجه رساندن این موضوع و احقاق حق کسبهٔ جمعه بازار یاسوج، تمام تلاش خود را انجام خواهد داد.

حجت الاسلام حمزه از اعلام آمادگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای تشکیل پرونده گروه‌های مطالبه گری برای کسبه خبر داد و اضافه کرد: از طریق گروه‌های جهادی روند این پرونده در مسیر قانون قرار می‌گیرد و یقینا حصول نتیجه قطعی‌تر خواهد شد.

تیربند نماینده کسبه جمعه بازار یاسوج به بیان مطالبی و ارائه اسنادی به ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، خواستار پیگیری مطالبات این کسبه شد.
انتهای پيام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.