سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از تصادف یک دستگاه مینی بوس با یک دستگاه تریلر در جاده خاوران با ۱۲ مصدوم خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران  در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:ساعت ۰۵:۴۲ صبح یک مورد حادثه تصادف در جاده خاوران، محله قیامدشت به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و دو ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند. این محدوده خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانی شهرداری تهران است، ولی این نیرو‌ها به همراه آتش نشانان پاکدشت به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد:در محل مشاهده شد که یک دستگاه مینی بوس مسافر بری یا ۱۲ مسافر به شدت با یک دستگاه تریلر که کنار جاده متوقف بود، برخورد کرد که جلوی مینی بوس به شدت آسیب دید و کار‌شناسان راهور علت حادثه را بررسی می‌کند. زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند ۱۱ آقا و یک خانم در داخل این مینی بوس محبوس شده بودند که خارج شدند.

ملکی گفت:یکی از آقایان مصدومیت خیلی شدیدی داشت، بقیه افراد مصدومیت کمتری داشتند و تحویل عوامل اورژانس شدند. محل ایمن سازی شد و در ساعت ۰۷:۲۵ عملیات به پایان رسید.

انتهای پیام /

برچسب ها: حادثه ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
از راننده یک تست بینایی سنجی بگیرید، اصلا ببینید بنده خدا چشم داشته؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۵۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
باید به تمامی خودروهای سبک و سنگین پارک کرده در کنار جاده های مختلف اطراف و خارج از شهرها پلیس راهور آموزش و تاکید بهشون کند که حتما روی پشت صندوق عقب و یا روی پشت تریلی یا کامیون یا اتوبوس پارک شده خودروشان کنار جاده ها علائم هشدار دهنده مانند چندین متر دور تر از خودروشان کله قندی شبرنگدار نوار خطر و چراغهای گردان قرمز رنگ که شارژی هستند و یا با برق باطری خودروهاشون کار می کند کار بگذارند تا خودروهای سبک و سنگینی که از دور دارن بهشون با سرعت نزدیک می شوند متوجهشان شوند و باهاشون برخورد تصادف نکنند همانند تصادف مینی بوس دانش آموزی که در هوای مه آلود اخیرا به یک تریلی پارک شده در آن جاده برخورد می کند و حوادث جبران ناپذیر ببار می آورد در صورتی که اگر آن تریلی یا کامیون یا هر خودروی سبک و سنگین دیگری از دو چراغ چشمکزن قرمز هشدار دهند و دیگر علائم هشدار دهند استفاده کرده بود آن اننده مینی بوس دانش آموزان و این راننده مینی بوس مسافربری متوجه آن کامیون و تریلی می شدند و باهاشون برخورد و تصادف نکرده بودند حتما در این تصادفات قسمتی از تقصیر بر گردن راننده کامیون و تریلی پارک کرده کنار جادها هم بوده که بدون علائم هشدار دهند پارک کرده اند و باید میزان مقصر بودنشان در اینگونه حوادث مدنظر گرفته شود و خسارت پرداخت کنند باید پلیس راهور به همه شهروندان که خودروهای سبک و سنگین دارند اعلام کند همه لوازم و تجهیزات ایمنی را در خودروهاشونئ همیشه داشته باشند برای وقت ضروریش تا استفاده کنند که نه خودشان و نه دیگرا آسیب نبینند .در ضمن چراغ گردان ایمنی قرمز رنگ فقط مخصوص خودروهای پلیس و آتشنشانی و آمبولانسها نیست چراغ گردان قرمز را همه دارندگان خودروهای سبک و سنگین باید در خودروهاشون داشته باشند تا در وقت ضروری که کنار جاده ها پارک کرده اند به هر دلیلی در شب و روز و هوای مه آلود روشنش کنند تا هشداری باشد برای دیگران که باعث حادثه تصادف غیر قابل جبران نشوند و با سوءاستفاده کنندگان مختلف از چراغ گردان قرمز هشدار دهنده ایمنی هم که خود را جای پلیس نامحسوس در خیابانها و جاده ها در حال حرکت جا می زنند برخوردهای قانونی شود . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه پیشگیرانه خداپسندانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
کامیون و تریلی = خطر مرگ
آخرین اخبار