علیرضا منصوریان گفت: یک هفته برای آنالیز سپاهان وقت گذاشتیم و امیدوارم بتوانیم فردا دست پر اصفهان را ترک کنیم

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در کنفرانس پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان گفت: فردا برابر سپاهان بازی بسیار سخت و سنگینی خواهیم داشت و براساس شرایط جدول امتیاز این دیدار برای دو تیم مهم است. بازی هفته گذشته سپاهان را آنالیز کردیم، نمایش خیلی‌خوبی ارائه کردند، سپاهان تیم پرمهره و با برنامه‌ای‌ست.

وی گفت: فارغ از نتیجه فردا، سپاهان جزو معدود تیم‌هایی‌ست که بیش از دو دهه است شکل حرفه‌ای بودن را به خودش گرفته و هرسال پیشرفت کرده و یک تیم کامل و با امکانات است، مربی جوان و دوست‌داشتنی دارند و من به‌خاطر رو راست بودنش به محرم نویدکیا علاقه دارم، امیدوارم سپاهان به چیزی که لایقش هست برسد، اما این نتیجه برای بازی فردا نباشد!

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: شرایط تیم ما به‌گونه‌ای‌ست که به امتیازات تمامی دیدار‌ها احتیاج داریم چرا که به اندازه سایر تیم‌ها امکانات مالی خوبی در اختیار نداریم و شاید از لحاظ مالی جزو سه تیم انتهایی لیگ باشیم.

منصوریان گفت:، اما این ضعف را با تمرین و تلاش بیشتر برطرف می‌کنیم، من اعتقادی به شانس ندارم، هرچه بیشتر تلاش کنید نتیجه بهتری کسب خواهید کرد. امیدوارم فردا بتوانیم یک بازی خوبی را به‌نمایش بگذاریم و قول می‌دهم بازی قشنگی خواهید دید.

وی گفت: کل وقتمان را در طول هفته گذشته برای آنالیز کردن سپاهان گذاشتیم و امیدوارم با اطلاعاتی که مجموعه فنی‌مان از سپاهان به‌دست آوردند با امتیاز اصفهان را ترک کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم ما ۶ مصدوم دارد که امیدوارم کادر پزشکی یکی دو بازیکن را برای این دیدار به تیم برساند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار