کارشناس هواشناسی گفت: فردا افزایش موقتی دما بین ۵ تا ۷ درجه در غرب سواحل خزر و اردبیل پیش بینی می‌شود.

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت‌و‌گو با  باشگاه خبرنگاران جوان، امشب جوی آرام و پایدار در اکثر نقاط کشور همراه با تداوم آلودگی در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت پیش‌بینی می‌شود. از اواخر شب سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور شده و سبب بارش باران و برف، وزش باد شدید موقت و کاهش نسبی دما در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و کرمانشاه خواهد شد.

او ادامه داد: این سامانه روز پنجشنبه علاوه بر مناطق مذکور استان‌های اردبیل، زنجان، قزوین، همدان، البرز و ارتفاعات استان تهران را نیز درگیر خواهد کرد.

کارشناس هواشناسی تصریح کرد: جمعه فعالیت این سامانه به صورت بارش پراکنده در استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی به پایان می‌رسد.

او ادامه داد: امشب و پنجشنبه در مناطق شمال غرب، غرب و جنوب غرب وزش باد نسبتا شدید بوده و در مناطق مستعد احتمال خیزش گرد و خاک وجود دارد.

ضیائیان اظهار کرد: روز شنبه جوی آرام در اغلب نقاط کشور حاکم است. از اواخر شنبه و روز یکشنبه به سبب نفوذ جریانات شمالی، در استان‌های ساحلی خزر بارش خواهیم داشت. همچنین امشب و پنجشنبه پدیده گرم باد و افزایش دما در استان‌های ساحلی خزر رخ خواهد داد.

او توضیح داد:همچنین فردا افزایش موقتی دما در غرب سواحل دریای خزر و اردبیل بین ۵تا ۷ است و روز جمعه در شرق سواحل خزر و خراسان شمالی و روز شنبه در غرب سواحل ابرناکی و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

کارشناس هواشناسی اظهار کرد: فردا آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری و غبار آلود  است. بیشترین دمای تهران به ۱۵ درجه و کمترین آن به ۷ درجه می رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
من اصلا از خبرهای پیش بینی وضع هوا چیزی نمیفهمم وجدانن بگید بارون یا افتاب هست همین بگید کفایت میکنه همه چی رو میگن ادم قاطی میکنه
آخرین اخبار