سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره بازی تیمش با سپاهان اصفهان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با سپاهان اصفهان اظهار داشت: خوشحالم بعد از چند ماه دوباره در اصفهان هستم. وقتی به اصفهان می‌آیم انرژی ویژه‌ای می‌گیرم. مدتی که در اصفهان بودم، از حضور در این شهر لذت بردم. فردا بازی سخت و سنگینی داریم، زیرا با توجه به شرایط جدول، برای هر ۲ تیم کسب ۳ امتیاز خیلی مهم است. سپاهان هفته گذشته بازی بسیار خوبی انجام داد، اما تیم قلعه‌نویی سپاهان را خوب آنالیز کرده بود و توانست این تیم را شکست دهد.
منصوریان در ادامه گفت: سپاهان تیمی بابرنامه و پرمهره است، فارغ از نتیجه بازی فردا، سپاهان از معدود تیم‌هایی است که از سال ۸۱ شکل حرفه‌ای به خود گرفته است، هر سال پیشرفت کرده و اگر تیم کاملی بخواهیم اسم ببریم باید نام سپاهان را ببریم، زیرا امکانات کاملی در اختیار دارد.
منصوریان گفت: سپاهان مربی دوست‌داشتنی و جوانی دارد. نویدکیا هر چیزی که می‌بیند را می‌گوید و فرافکنی نمی‌دانم. او در دوران بازی اش هم موفق بوده است.
سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: به تمام امتیازات بازی‌ها نیاز داریم، زیرا مانند تیم‌های دیگر شرایط مالی خوبی نداریم و از لحاظ مالی جزو ۳ تیم آخر لیگ هستیم. با این حال می‌خواهیم با تلاش این نقص را جبران کنیم. امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. بازی فردا قشنگ خواهد شد و امیدوارم در بهترین شرایط روحی با امتیاز اصفهان را ترک کنیم. وقت زیادی روی این بازی گذاشتیم.
منصوریان در خصوص غایبان تیمش در بازی برابر سپاهان گفت: چند بازیکن مصدوم و نیمه مصدوم داریم. محروم نداریم و سایر بازیکنان سرحال هستند.
او در پایان صحبت‌های خود گفت: امیدوارم مسیر خوبی را در جدول طی کنیم. همچنین تیم‌هایی مانند سپاهان که هزینه می‌کنند باید به نتیجه دلخواه برسند، اما نه در بازی فردا.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار