سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی فردا شب تیم خود مقابل هوادار توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نشست خبری قبل از بازی مقابل هوادار تهران اظهار کرد:خوشحالیم به عنوان میزبان در خدمت اهالی رسانه هستیم. هوادار تیم خوب، با انگیزه و دونده‌ای است و بازی راحتی را مقابل آن‌ها نداریم. آن‌ها با توجه به روش بازی که ارائه می‌دهند جایگاه مناسبی را در جدول ندارند، اما اگر فکر کنیم بازی راحتی داریم کارمان سخت می‌شود.

گل محمدی گفت: قطعا بازی سختی خواهیم داشت و باید تمرکز خوبی داشته باشیم تا بتوانیم برنده از زمین بیرون بیاییم. این دیدار خانگی برای ما خیلی مهم است. قطعا گفته‌ام ۳۰ فینال پیش رو داریم و نباید نسبت به امتیازات آن‌ها بی‌تفاوت باشیم. تاکنون که اینگونه نبوده و سعی کرده‌ایم با تمام وجود بازی کنیم.

سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: تیم ما شکل واقعی خود را گرفته و توانسته است در بازی‌های اخیر دیدار‌های خوبی را به نمایش بگذارد. امیدوارم این روند را ادامه بدهیم. باید بجنگیم و دوندگی زیادی داشته باشیم.

گل محمدی درباره خروج رادوشوویچ از ایران گفت: او رفته است. اگر می‌خواست بازگردد که نمی‌رفت. متاسفانه ظاهراً مهاجرت‌های اینجوری برای باشگاه پرسپولیس عادی شده است و در دو سالی که من اینجا هستم رادو اولین بازیکنی نبوده که از ایران رفته است.

برگ برنده در چندین سال اخیر هم بدون شک بازیکنان‌مان بوده‌اند

گل محمدی گفت: بازیکنانی در پرسپولیس حضور دارند که برای پیراهن این تیم عاشقانه می‌جنگند می‌دوند و مبارزه می‌کنند. برگ برنده در چندین سال اخیر هم بدون شک بازیکنان‌مان بوده‌اند. آن‌ها ذهنیت و تفکرات برنده دارند و خیلی از کمبود‌ها را جبران کردند.باید شرایطی فراهم کنیم که وضعیت برای پرسپولیس معمولی باشد. دنبال حداکثر‌ها و اینکه همه چیز مهیا باشد نیستیم. دنبال شرایط حداقلی و ثبات هستیم.

گل محمدی درباره نتایج پرسپولیس عنوان کرد: متأسفانه حافظه کوتاه‌مدت و بلندمدت افکار عمومی خیلی پایین است. فردا اگر اتفاقی بیفتد اولین نفری که سیبل می‌شود و مورد نقد و انتقال قرار می‌گیرد سرمربی تیم است. ما هم وقتی این شغل به ویژه در پرسپولیس انتخاب می‌کنیم باید مسائل را به جان بخریم. می‌جنگیم تا ان‌شاءالله راه برای ما هموار شود. خیلی از مشکلات را با تلاش، زحمت و از خودگذشتگی بیشتر توانستیم برطرف کنیم. باز هم این کار را انجام می‌دهیم. فقط به این خاطر که بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم. این اصلی‌ترین هدف ما است.

دنبال جذب بازیکن نیستیم

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا این باشگاه به دنبال جذب رضا قوچان‌نژاد است، پاسخ داد: صحبتی در این مورد نشده همه می‌دانیم رضا کیفیت خوبی دارد و بازیکن بزرگی است، اما در حال حاضر پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته است و هم در کوران مسابقات هستیم. به همین دلیل اکنون واقعاً دنبال جذب بازیکن نیستیم.

گل‌محمدی در مورد آخرین وضعیت سیدجلال حسینی و احسان پهلوان توضیح داد: سیدجلال یکی دو جلسه است محتاطانه با ما تمرین می‌کند البته احسان حدود ۱۰ روز دیگر کار دارد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اظهارات اخیر حمیداوی مالک تیم پدیده گفت: پدیده در ماجرای انتقال من به پرسپولیس همکاری خیلی خوبی داشت و این انتقال با نظر و رضایت حمیداوی انجام شد. با وجود شرط و شروط‌های قرارداد متأسفانه بیشتر از یک سوم مبلغ رضایت‌نامه من پرداخت نشده که امیدوارم این موضوع هرچه سریع‌تر حل و فصل شود. پدیده همکاری که باید انجام می‌داد، انجام داده است، اما متأسفانه شرایطی که مدنظر این باشگاه بود انجام نشده است. خودم شرمنده حمیدآوی هستم، اما امیدوارم باشگاه پرسپولیس سریع‌تر این مسئله را برطرف کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار