امام جمعه اصفهان گفت: یگان ویژه و همه نیروهای مسلح باید همیشه برای مقابله با دشمنان داخلی و خارجی که قصد به هم زدن امنیت عمومی را دارند، آماده باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد امام جمعه اصفهان در دیدار با کادر یگان ویژه اصفهان، گفت: مردم جامعه بدون حضور نیرو‌های مسلح که امنیت آن‌ها را حفظ می‌کنند، امکان زندگی ندارند.

وی گفت: امنیت و عزت مردم و ذلت دشمنان به دست نیرو‌های مسلح تأمین می‌شود و با حضور نیرو‌های مسلح مردم در امنیت و آسایش زندگی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان گفت: نیرو‌های مسلح همانند دیواری دور شهر هستند و شهر و کشور را امن می‌کنند.

وی بابیان اینکه یگان ویژه در بعضی مواقع باید با دشمنان داخلی و خودی‌ها نبرد کند گفت: همان‌طور که سه جنگ جمل، صفین و نهروان امیرالمؤمنین (ع) با خودی‌ها بود که در مقابل امام و اسلام ایستاده بودند.

آیت‌الله طباطبایی نژاد گفت: عده‌ای خاص اگر بخواهند امنیت عام را به خطر بیاندازند نیرو‌های نظامی و انتظامی باید در مقابل آن‌ها بایستند و با آن‌ها مقابله کنند.

وی با اشاره به اینکه هرگونه تجمع باید با مجوز و به‌طور قانونی برگزار شود گفت: تجمعات و تظاهرات مردم وقتی ادامه پیدا کند به‌طور قطع دشمن در آن‌ها نفوذ خواهد کرد.

امام‌جمعه اصفهان گفت: کشاورزان برای مطالبات قانونی خود حق داشتند، اما پس از یک‌بار تجمع و اعلام آن از طریق رسانه‌ها و صداوسیما، باید به تجمعات خود خاتمه می‌دادند و ادامه این تجمعات غیرقانونی بود.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.