رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان از اعزام کاروان سلامت هلال‌احمر به محلات کم برخوردار ملک شهر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، شهریار انصاری طادی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان گفت: همزمان با روز جهانی داوطلب و با هدف خدمت‌رسانی و ارتقاء سطح سلامت خانواده‌ها، کاروان سلامت جمعیت هلال احمر اصفهان به محلات محروم و کم‌برخوردار ناصرخسرو و امیرالمومنین ملک شهر اعزام شدند.

وی  گفت: اعزام کاروان‌های سلامت به نقاط محروم و کم برخوردار، تبلور خدمت رسانی صادقانه و تلاش خالصانه داوطلبین است که با پشتکار برگ زرینی را در دفتر بشر دوستی رقم زدند، داوطلبان هلال‌احمر همواره در امر کمک به بیماران نیازمند و خانواده‌های بی‌بضاعت پیشتاز بوده و خدمات داوطلبانه با اهداف بشر‌دوستانه و بدون هیچ‌گونه چشمداشتی به همنوعان و اقشار نیازمند جامعه ارایه می‌شود.

وی گفت: به همت خانه هلال ملک شهر و هماهنگی صورت گرفته با شهرداری منطقه ۱۲ به مناسبت هفته داوطلب کاروان سلامت جمعیت هلال احمر اصفهان با هدف کمک به بیماران نیازمند و ارتقاء سطح سلامت خانواده‌ها به محلات محروم و کم‌برخوردار ناصرخسرو و امیرالمومنین ملک شهر اعزام و در فرهنگسرای امیر المومنین استقرار یافت.

انصاری طادی با اشاره به بهره مندی ۴۰۷ نفر از ساکنین این منطقه از خدمات رایگان پزشکی و پیراپزشکی این کاروان گفت: ۱۰۱ نفر توسط پزشکان داوطلب، ویزیت رایگان شده و ۵۰ نفر نیز از خدمات دندانپزشکی استفاده کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان گفت: ۱۶۰ نفر از بانوان توسط پزشکان متخصص زنان و کارشناسان مامایی ویزیت شده و خدمات دریافت کردند همچنین ۲۸ نفر از خدمات شنوایی سنجی بهرمند شدند و از ۶۸ نفر توسط کارشناسان ارتوپدی فنی، تست صافی کف پا و انحراف ستون فقرات گرفته شد.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.