رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، با اشاره به فوت یک نفر دیگر در شبانه روز گذشته براثر ابتلای قطعی به کرونا گفت : مجموع جان‌باختگان استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۲ هزار و ۹۰۴ نفر رسیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : هم‌اکنون ۱۷۱ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی این استان بستری هستند که نسبت به دیروز ۱۴ نفر کمتر است که از این تعداد، ۵۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند و حال هفت نفر آن‌ها وخیم است.

او گفت : در شبانه‌روز گذشته ۵۴ نفر شامل ۲۱ بیمار مثبت بستری و ۳۳ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به دیروز ۱۳ نفر بیشتر است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۶ نفر در مراکز درمانی استان با علایم کرونا بستری و ۶۶ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

محمدی ادامه داد: ۱۹ بیمار هم در شبانه روز گذشته در مراکز درمانی استان برای تزریق رمدسیویر بستری موقت شدند که در مقایسه با دیروز تعداد آن‌ها پنج نفر بیشتر است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.