فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری سارق سابقه دار حرفه‌ای خودرو خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سردار میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و لوازم داخلی و قطعات آن در ماه‌های اخیر در سطح شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او گفت: در تحقیقات گسترده پلیس و با اقدام اطلاعاتی در یک عملیات ضربتی، سارق حرفه‌ای خودرو و قطعات داخلی آن با هماهنگی قضائی در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: پس از دستگیر این سارق غیربومی، در بازرسی از مخفیگاهش یک دستگاه خودرو سرقتی، یک جفت پلاک و تعدادی اموال سرقتی کشف شد.

سردار میرزایی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی بعمل آمده به ارتکاب ۴۶ فقره سرقت بعد از مرخصی از زندان اعتراف کرد، گفت: در بررسی‌های بعمل آمده از سوابق متهم مشخص شد، وی از سارقان سابقه دار و حرفه‌ای بوده که به جرم سرقت در زندان بسر می‌برد که پس از آخرین مرخصی تاکنون خود را به زندان معرفی نکرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست؛ خودروی خود را به وسایل ایمنی همچون قفل فرمان، قفل پدال و دزدگیر مجهز و از پارکینگ‌های مطمئن برای پارک خودرو‌های خود استفاده کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.