سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: داوطلبان هلال احمر با روحیه جهادی، ایثارگری و با عشق و علاقه به مردم خدمت می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا قاسمیان، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل در آیین نکوداشت داوطلبان جمعیت هلال احمر به مناسبت ۱۴ آذر روز جهانی داوطلب گفت: اگر انسان‌ها به حرف‌های دلشان گوش کنند، دنیا زیباتر می‌شود و داوطلبان این کار را انجام داده اند.

او اضافه کرد: در یک جامعه هر چقدر تعداد داوطلبان بیشتر باشد جامعه شبیه بهشت می‌شود و داوطلبان با روحیه جهادی، ایثارگری و با عشق و علاقه به مردم خدمت می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل هم گفت: داوطلبان افتخار جمعیت هلال احمر هستند و بزرگترین سرمایه این جمعیت هم داوطلبان هستند.

عزت اله ضربی ادامه داد: داوطلبان جمعیت هلال احمر بدون هیچ چشمداشتی در تمامی سختی‌ها و حوادث کنار مردم بوده و به آن‌ها خدمت می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل هم گفت: استان اردبیل استان حادثه خیز و گردشگرپذیر است به همین دلیل فعالیت و حضور داوطلبان از چندین جهت برای هلال احمر استان حائز اهمیت است.

گفتنی است در این مراسم که با حضور بیش از ۲۵۰ نفر از داوطلبان و مدیران استانی برگزار شد با اهدای لوح و هدایایی از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل تجلیل شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار