رئیس هیات ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان فارس از دعوت دو نفر از ورزشکاران این استان به اردوی تیم ملی کشتی پهلوانی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسین غرقی رئیس هیأت زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان فارس گفت: رقابت‌های جام جهانی کشتی پهلوانی و زورخانه ای قرار است اواخر دی ماه امسال در شهر اصفهان برگزار شود که در همین راستا، آقای علیرضا کشاورز از مرودشت در وزن مثبت ۷۰ کیلوگرم در رشته کشتی پهلوانی و آقای حمید رهپیما از شیراز در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم در رشته‌های تیمی زورخانه ای و کشتی پهلوانی به دومین مرحله اردوی تیم ملی دعوت شدند.

او بیان کرد: تا آغاز رقابت‌های جام جهانی دو مرحله اردوی دیگر برپا می‌شود و امکان دارد تغییراتی در نفرات اعزامی به مسابقات ایجاد شود اما حضور این دو ورزشکار از استان فارس در جام جهانی قطعی است و احتمال پیوستن سید امین نیرومند از مربیان استان فارس به تیم ملی وجود دارد.

غرقی تصریح کرد:در مجموع از استان فارس ۵ نفر دعوت به تیم ملی داشتیم شامل علی غرقی و حمید رهپیما از شیراز، محمدصادق باقرپور از استهبان و علیرضا کشاورز از مرودشت، سید امین نیرومند مربی تیم ملی  از شیراز که کشاورز و رهپیما به مرحله دوم اردوهای تیم ملی کشتی پهلوانی دعوت شدند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.