طبق گزارشات به نظر می‌رسد، غول فناوری اپل ۴ مدل آیفون ۱۴ را تا اواخر ۲۰۲۲ عرضه می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازgizmochina، اپل کار بر روی نسل بعدی گوشی‌های هوشمند خود یعنی سری آیفون ۱۴ را آغاز کرده است و طبق گزارشات، این غول فناوری کوپرتینویی، چهار مدل را در اکتبر ۲۰۲۲ مصادف با آبان 1401 عرضه خواهد کرد. انتظار می‌رود مدل‌های آینده آیفون ۱۴، ۱۴ مکس، ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس باشند. این بدان معناست که این شرکت کاربرانش را از شر مدل Mini خلاص خواهد کرد.

آیفون 14

اکنون، گزارش جدیدی از The Elec منتشر شده است، اپل هنوز نوع صفحه نمایشی را که می‌خواهد روی گوشی هوشمند آیفون ۱۴ مکس طراحی کند، مشخص نکرده است. بر اساس گزارش ها، سردرگمی بین نمایشگر LTPS ۶۰ هرتزی و پنل LTPO ۱۲۰ هرتزی است. اگر این شرکت به دنبال صفحه نمایش LTPO ۱۲۰ هرتزی باشد، باید پنل‌هایی را از سامسونگ تهیه کند که تقریباً انحصار فناوری OLED LTPO را دارد. این غول کره جنوبی همچنین پنل‌های آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس را تامین می‌کند.

گوشی آیفون

گفتنی است که اپل به دنبال تنوع بخشیدن به زنجیره تامین و کاهش وابستگی خود به سامسونگ است، به همین دلیل در حال افزایش سهم پنل‌های تولیدکنندگانی مانند LG و BOE است. در این صورت، آیفون ۱۴ مکس ممکن است به پنل LTPS ۶۰ هرتزی مجهز شود.

سامسونگ همچنان بزرگترین تامین کننده پنل‌های نمایشگر اپل برای آیفون‌ها خواهد بود و می‌تواند در سال آینده حدود ۱۳۰ میلیون دستگاه تولید کند. انتظار می‌رود آیفون ۱۴ استاندارد، دارای صفحه نمایش ۶.۱ اینچی تاچ با نرخ رفرش ۶۰ هرتز باشد، در حالی که مدل Max دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی تاچ خواهد بود. گفته می‌شود آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس به ترتیب دارای صفحه نمایش ۶.۱ و ۶.۷ اینچی، با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز هستند.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: گوشی اپل ، آیفون 14
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.