رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: سامانه بارشی از امروز، چهارشنبه استان را فرا می‌گیرد و تا روز پنجشنبه این روند بارشی پدیده غالب در استان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، مهدی صابری رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی با بیان اینکه سامانه بارشی آذربایجان غربی را فرا می‌گیرد گفت: این سامانه بارشی بیشتر در جنوب استان فعالیت می‌کند و شهروندان در نواحی مرکزی و شمال استان نیز شاهد بارشهای خفیف خواهند بود.

وی با بیان اینکه احتمال آبگرفتگی معابر شهری و لغزندگی جاده های مواصلاتی در آذربایجان غربی وجود دارد، ادامه داد: لازم است تا تدابیر لازم توسط مسوولان استانی در این زمینه اتخاد شود.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: تغییرات دمایی با توجه به پیش یابی های انجام شده برای استان پیش بینی نمی شود ولی سردی هوا همچنان پایدار بوده و لازم است مرغداران و گلخانه داران در این زمینه تدابیری را در تنظیم دمای محیط انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان چالدران سردترین منطقه استان بوده است، گفت: چالدران با منفی ۲ درجه سانتی گراد سردترین شهر بوده و دمای ارومیه نیز بین منفی یک و مثبت هشت درجه سانتی گراد در نوسان بوده است.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی ادامه داد: سکون و پایداری هوا از امروز حاکم در استان است که افت کیفی هوای ارومیه و برخی شهرهای پر جمعیت را در بر دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.