مدیرسازمان تعاون روستایی استان یزد گفت: ۸۰۰ تن پرتقال والنسیا و ۴۰۰ تن سیب درختی برای توزیع در سطح استان یزد خرید و ذخیره سازی شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، یداله جوادپور، مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد در اولین نشست هماهنگی خرید و ذخیره سازی میوه شب عید گفت: به منظور بررسی نحوه اجرای طرح خرید، ذخیره سازی و توزیع میوه در ایام پایانی سال ۱۴۰۰ و نوروز ۱۴۰۱ با دستور کار تعیین مقدار و نوع میوه مورد نیاز استان، انتخاب مباشر خرید با حضور اعضاء کمیته در محل دفتر کار ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

او اظهار داشت: مطابق با دستورالعمل خرید، ذخیره سازی و توزیع میوه تنظیم بازار در ایام نوروز، تعیین و پیشنهاد سهمیه میوه (سیب و پرتقال) مورد نیاز استان، تعیین مباشرین تامین و توزیع در هر استان، تعیین و فراهم نمودن سردخانه ذخیره سازی میوه شب عید، تعیین قیمت عرضه میوه، انتخاب مراکز عرضه میوه و نظارت کامل بر فرآیند اجرای طرح در تمامی مراحل از وظایف کمیته راهبردی تامین، ذخیره سازی و توزیع میوه تنظیم بازار استان است.

جوادپور در ادامه افزود: مطابق با دستورالعمل ابلاغی، مباشرین تامین و توزیع از سوی کمیته راهبردی استان از بین اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاون روستایی تحت پوشش سازمان تعاون روستایی و تشکل‌های بخش کشاورزی استان و در صورت ضرورت پس از هماهنگی با سازمان مرکزی تعاون روستایی سایر مباشرین توانمند بخش خصوصی و تعاونی انتخاب و معرفی می‌شود.

این مسئول بیان داشت: در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر اتحادیه تعاونی‌های تولید روستایی استان یزد به عنوان مباشر خرید، ذخیره سازی و توزیع میوه تنظیم بازار ایام نوروز ۱۴۰۱ انتخاب شد و مقرر شد ۸۰۰ تن پرتقال والنسیا و ۴۰۰ تن سیب درختی برای توزیع در سطح استان یزد خرید و ذخیره سازی شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار