نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: جبران زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در جنوب سیستان و بلوچستان نیازمند نگاه ویژه وزارت بهداشت است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  معین‌الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان‌های حوزه انتخابیه بنده شامل چابهار، کنارک، دشتیاری، زرآباد، نیکشهر و قصرقند به لحاظ بهره‌مندی از زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در شرایط بحرانی به سر می‌برند.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت:با وجود همه تلاش‌های صورت گرفته پس از انقلاب در راستای توسعه شاخص‌های بهداشتی و درمانی که قابل تقدیر است، اما جبران ضعف جدی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در جنوب سیستان و بلوچستان نیازمند نگاه ویژه وزارت بهداشت است.

وی  گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام باید در اولویت وزارت بهداشت قرار بگیرد.

سعیدی گفت: رئیس جمهور در سفر اخیر خود به سیستان و بلوچستان وعده دادند دانشگاه علوم پزشکی چابهار در راستای کمک به جبران ضعف‌های موجود در حوزه بهداشت و درمان راه‌اندازی می‌شود که امید داریم این وعده هر چه زودتر محقق شود.

وی گفت: نسبت تخت بیمارستانی به جمعیت شهرستان‌های حوزه انتخابیه بنده بیانگر یک بحران است و به عبارتی شهرستان‌های دشتیاری، کنارک، زرآباد و قصرقند فاقد حداقل تخت بیمارستانی هستند و بیماران برای رسیدن به بیمارستان باید چند صد کیلومتر را طی کنند که این موضوع به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.