معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از حضور و همراهی یک هزار دانشجو در اجرای فرایند واکسیناسیون کووید ۱۹ در سراسر استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آبتین حیدرزاده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت روز دانشجو با حضور در مرکز پاسخگویی تلفنی ۴۴۰۱، از تلاش‌های دانشجویان حاضر در این مرکز در راستای اطلاع رسانی حوزه واکسیناسیون کووید ۱۹ قدردانی کرد.

او اظهار داشت: کسب جایگاه نخست گیلان در پوشش همگانی واکسیناسیون کووید ۱۹ در سطح کشور، مرهون تلاش جمعی از دانشجویان، نیرو‌های هلال احمر، بسیجیان و نیرو‌های خدوم سپاه و کارکنان حوزه بهداشت در سراسر استان بوده است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: خوشبختانه با همراهی و اتکا به فرهنگ بالای مردم این استان، در اجرای فرایند واکسیناسیون کرونا توانستیم عنوان استان اول کشور را به دست آوریم.

حیدرزاده به تداوم تلاش‌ها برای پوشش هر چه بیشتر واکسیناسیون کووید ۱۹ اشاره و تأکید کرد: با همراهی یک هزار دانشجو در اجرای فرایند واکسیناسیون عمومی، تلاش‌ها برای پوشش هر چه بیشتر این مهم، فراهم شد و این تلاش‌ها برای ارتقای سلامت مردم، همچنان ادامه خواهد یافت.

قدردانی از مشارکت دانشجویان در اجرای فرایند واکسیناسیون کرونا در گیلان

او تصریح کرد: توانمندی دانشجویان و اعتماد به نیرو‌های جوان استان گیلان همواره در پیشبرد اهداف جامعه و به ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا تأثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.