در این گزارش خلاصه‌ای از لیست بازی‌های مورد علاقه جوانان آورده شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از Buzzfeed، لیستی از بازی‌های مورد علاقه جوانان که با آن‌ها آشنا می‌شویم.

Wolfenstein ۳D (۱
این بازی نمایی اول شخص دارد که یک سرباز رژیم نازی را در Wolfenstein ۳D سرنگون می‌کند. بازی Wolfenstein ۳D، یک بازی ویدئویی در سبک تیراندازی اول شخص است. این بازی یک بازی ساده است که یک جاسوس آمریکایی پس از فرار از زندان تلاش می‌کند، رژیم نازی را نابود کند. در بازی نازی‌ها به تکنولوژی پیشرفته‌ای در جنگ‌افزار‌ها می‌رسند و آمریکا، متحدانش را در جنگ جهانی شکست می‌دهند. سومین قسمت این بازی در زمان خودش موفق‌ترین بازی بود.

لیستی از بازی‌های مورد علاقه جوانان

 DOOM (۲
در این بازی یک تفنگدار فضایی دو دشمن خود را با تفنگ ساچمه‌ای می‌کشد. Doom یک بازی تیراندازی اول شخص در سال ۱۹۹۳ است. یکی از مهم‌ترین بازی‌های ویدئویی تاریخ DOOM است که اغلب به عنوان یکی از بهترین بازی‌های ساخته شده تاکنون نام برده می‌شود.

بازی

۳) Warcraft: Orcs and Humans
بازی Warcraft با نمای بالا که یک پایگاه آغازین برای انسان‌ها را در بر دارد. همچنین این پایگاه برای ساخت پایگاه، ارتش و سپس نابود کردن دشمن ساخته بود. بازی Warcraft با اجازه دادن به سناریو‌های مختلف مانند ماموریت‌های نجات یا داشتن تعداد معینی نیرو برای حمله در یک ماموریت مخاطبان را به سوی خود جذب می‌کرد.

بازی جوانان

۴) Star Wars Dark Forces
بازی جنگ ستارگان، نیرو‌های دریایی ولین FPS نبوده است. در این بازی کایل کاتارن، یک مزدور بود که مأمور شد تا نقشه‌های ستاره مرگ را توسط اتحاد شورشی بدزد.

جنگ ستارگان

۵)  Diablo
یک جنگجو که با اسکلت‌ها در سیاهچال مبارزه می‌کند. یکی از IP‌های متعدد است. Diablo یک بازی اکشن است که داستانی جذاب را برای ما ایجاد کرد. پس از انتخاب یک جنگجو، سرکش یا جادوگر، او امواج و امواج شیاطین و هیولا‌ها را از بین می‌برد، در عین حال سلاح‌ها و زره‌های بهتری را جمع‌آوری می‌کند.

بازی کامپیوتری

۶) Age of Empires
به گفته گیم بازان این بازی مانند بسیاری دیگر از بازی‌های RTS نیز دنباله‌های زیادی داشته و نسبت به یک بازی شگفت‌انگیز بهتر است.

گیم بازان

۷) Half-Life
یکی از بهترین بازی‌های تیراندازی اول شخص است که سازنده این بازی برای غرق کردن بازیکنان در بازی آن را تبدیل به یک شاهکار بصری کرده است. در آن زمان بازیکنی در نقش گوردون فریمن دانشمندی که تبدیل به یک انسان بدجنس شده ، بسیار سرگرم‌کننده بود.

تیراندازی

۸) Tom Clancy's Rainbow Six
هر ماموریت در کمپین تک نفره با یک جلسه توجیهی شروع می‌شد که به شما امکان می‌داد نقشه‌برداری کنید که دوست دارید سایر تیم‌های SWAT چگونه به هدف نزدیک شوند، اما بخش مخفی کاری و اینکه دشمنان را یکی یکی از بین بروند مورد علاقه بازیکنان بوده است. همچنین Tom Clancy's Rainbow Six یک بازی چند نفره اعتیادآور است.

بازی تیراندازی

۹)  Unreal Tournament
۲۰Unreal Tournament جزء بازی‌های حماسی است. این بازی با سبک مسابقات و انتخاب شگفت انگیز سلاح‌ها، تیرانداز‌های اول شخص عالی را که به دهه ۲۰۰۰ راه یافتند، مورد علاقه بسیاری بوده است.

یازی حماسی


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار